י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקטל בדרכים

חרדים נפצעו בתאונה קשה בצפון; אשה נהרגה

הרוגה ומספר פצועים בתאונת דרכים קשה שאירעה בכביש 91 סמוך לקיבוץ אורטל בצפון רמת הגולן. בין הנפגעים, חרדים תושבי כפר חב"ד. מותה של בת 50 נקבע במקום

חרדים נפצעו בתאונה קשה בצפון; אשה נהרגה
זירת התאונה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אשה נהרגה ומספר בני אדם נפצעו היום (שלישי) בתאונת דרכים שאירעה בכביש 91 סמוך לקיבוץ אורטל בצפון רמת הגולן. בין הנפגעים, חרדים תושבי כפר חב"ד. התאונה התרחשה במהלך טיול של קבוצת חרדים בצפון הארץ. בוחני תנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו טיפול לחמישה נפגעים, ביניהם אישה כבת 50 שנפצעה באורח אנוש ופראדמקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותה במקום.

"מדובר בתאונה בין 2 כלי רכב שנפגעו בחלקם הקדמי, אחד מהרכבים היה בשול הכביש והשני בסמוך", סיפר חובש רפואת חירום במד"א זאב חיימוב. "שתי פצועות שכבו בשול הכביש כשאחת מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר פעולות החייאה ממושכות רופא צבאי קבע את מותה, הפצועה השנייה שהייתה בהכרה מעורפלת וסבלה מחבלת בטן קשה הועברה במהירות למסוק מד"א שנחת באזור והיא פונתה במצב לא יציב לבי"ח זיו".

לדבריו, "הפצועים הנוספים שהיו בהכרה ונפצעו באורח בינוני וקל טופלו בשטח כאשר פצוע אחד פונה באמבולנס צבאי לבי"ח זיו והשניים הנוספים שנפצעו בחזה ובגפיים פונו במסוק צבאי לבי"ח."

ממד"א נמסר כי "חובשים ופראמדיקים של הארגון בסיוע כוח רפואה של צה"ל קבעו את מותה של אישה כבת 50 ומפנים לבי"ח 4 פצועים". בין הפצועים: אישה כבת 35 במצב קשה ולא יציב עם חבלת בטן שפונתה במסוק מד"א לבי"ח זיו, גבר כבן 35 במצב בינוני עם חבלה בחזה וגבר כבן 45 במצב קל-בינוני עם חבלות בגפיים במסוק צבאי לבי"ח שיבא בתל השומר ופצוע קל באמבולנס לבי"ח זיו.

תאונת דרכים קשה רמת הגולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד