ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
למרות הביקורת

בחשאי: נתניהו וברקת נפגשו במעון הרשמי

לאחר שארגן אירוע המוני לחברי מרכז 'הליכוד' וביקר את נתניהו, הערב דווח כי ניר ברקת הגיע לפגישה עם נתניהו במעון ראש הממשלה | השניים סיכמו לעבוד יחד ולשתף פעולה

בחשאי: נתניהו וברקת נפגשו במעון הרשמי
ברקת ונתניהו צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ברקע המתח הפנימי ב'ליכוד', הערב (שלישי) דווח כי ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נפגש עם אחד מבכירי המפלגה, לאחר שנרשם עימות קטן ביניהם בימים האחרונים.

על פי הדיווח ב'חדשות 12', נתניהו נועד אתמול עם ח"כ ניר ברקת, זאת לאחר שהאחרון אירגן אירוע המוני לחברי מרכז 'הליכוד', שבמסגרתו מתח ביקורת על הראשון וטען כי אם היה מפנה את מקומו - 'הליכוד' היה מרכיב ממשלה.

הפגישה נערכה במעון ראש הממשלה בבלפור, למרות שנתניהו הינו כבר יו"ר אופוזיציה, ובה השתתפה גם שרה. השניים סיכמו לעבוד יחד בשיתוף פעולה, זאת על רקע האפשרות שיערכו פריימריז לראשות המפלגה.

בנוסף, במהלך היום התקיימו פגישות עם חברי כנסת ושרי לשעבר מ'הליכוד', כשרוב השרים ביקשו להיות חברים בוועדת חוץ וביטחון, אך המפלגה תקבל מקומות בודדים, כך שלא יהיה מקום לכולם, ונתניהו מקווה לפתור את הפלונטר בהבנות עם כל הצדדים.

כאמור לפני מספר ימים קיים ברקת אירוע לחברי מרכז 'הליכוד', שבו הציג את החזון שלו. באירוע השתתפו אלפי פעילים, חברי כנסת, ואף כמה מהח"כים הם תומכים מובהקים בנתניהו.

ברקת מתח ביקרות על נתניהו, וטען כי אם היה עוזב את 'הליכוד', המפלגה הייתה בשלטון: "אני חושב שראש הממשלה טעה בשיקול דעתו. אם ראש הממשלה היה אומר אני זז הצידה, ההערכה שלי היא שגם המחנה הלאומי היה מתאחד סביב המועמד הנבחר".

"אם הוא היה מאפשר את זה, מי שהיה מרכיב ממשלה ביום ראשון זה הליכוד יחד עם המחנה הלאומי", הוסיף.

בנימין נתניהו ניר ברקת מעון ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד