י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מסתורין סביב הלידה

הבעל מבקש להפסיק לתרום כסף לאשתו

גבר בדרום אפריקה ביקש מהגולשים להפסיק לתרום להם כסף, מאחר ועדיין לא ראה את 'עשרת התינוקות' שאשתו טוענת שהיא ילדה, "תפסיקו לתרום לנו עד שתראו את הילדים"

הבעל מבקש להפסיק לתרום כסף לאשתו
גבר צילום: unsplash

טבחו צוטצי, שאשתו גוסיאמה סיטול עלתה לכותרות בשבוע האחרון, לאחר שטענה כי ילדה עשירייה, אמר ביממה האחרונה כי עדיין לא התאפשר לו לראות את התינוקות, המסתורין סביב הלידה שהיתה או שלא היתה לא יורדת מהכותרות בדרום אפריקה. "אני מעריך את התמיכה הכספית שקיבלנו מהציבור, אך ברצוני גם לפנות לציבור שיפסיק להפקיד כסף בחשבונותינו עד שכולם יראו את התינוקות", אמר צוטצי לתקשורת המקומית.

האב אמר כי הוא עדיין לא ראה את התינוקות בעצמו בגלל חששות מנגיף הקורונה, וכי הוא לא ראה את אשתו מאז שעזבה את הבית ב-7 ביוני.

בינתיים, צוטצי טס לקייפטאון בירת דרום אפריקה ביום רביעי האחרון כדי לקבל תרומה של 80,000 דולר לטיפול בילדים, תוך שהוא מבטיח שהעולם יזכה לראות אותם "בזמן הנכון" מכיוון שרבים מביעים חוסר אמינות בלידה שכזו.

אף רופא עדיין לא התייצב מול המצלמות לאמת את הלידות ולא פורסמו תמונותיהם, לכאורה מסיבות תרבותיות ודתיות. בשבוע שעבר טענה דודתם כי עשרת התינוקות נאבקים על חייהם בבית חולים בדרום אפריקה.

כזכור, כלי תקשורת בעולם דיווחו שבוע שעבר, כי אישה מדרום אפריקה ילדה עשיריה בניתוח קיסרי בבית חולים בפרטוריה. גוסיאמה תמרה סיטול, בת 37, אמא לתאומים בני שש, הופתעה כאשר הופיעו 10 תינוקות, לאחר שחשבה שיש לה רק 8 תינוקות, כך סיפר בעלה, טבחו צוטצי. לדבריו, אשתו ילדה שבעה בנים ושלוש בנות. אך הסיפור מסתבר רחוק מלהיות נכון.

לטענת ההורים, עשרת הפגים שנולדו לאחר הריון של שבעה חודשים ושבעה ימים, נמצאים במצב טוב, אך יהיה עליהם לשהות באינקובטורים בבית החולים בחודשים הקרובים. "המקרה הוא ייחודי" אמרה פרופסור דיני מוולה, סגנית מנהל האוניברסיטה הרפואית ספקו מגאטו ל׳חדשות פרטוריה׳. "זה היה הריון בסיכון גבוה מכיוון שלא היה כמעט מקום לתינוקות". אך גורמים ממשלתיים אמרו אתמול כי אינם יכולים לאשר את הלידה מכיוון שאיש לא ראה אותה מאז.

תאבו מסיבי, דובר המושל האזורי, אמר כי לא היה שום תיעוד של לידת 10 תינוקות בשום בית חולים ציבורי או פרטי במחוזו, וכי אירוע כזה יהיה "קשה להסתרה". בהצהרה נכתב: "בעקבות דיווחים על אודות אישה שילדה עשירייה ביום שני, ממשלת מחוז חאוטנג ביצעה בדיקה יסודית עם כל בתי החולים במחוז בכדי לבסס את אמיתות הדיווח, לאף אחד מבתי החולים במחוז, ציבורי ופרטי, אין רישומים על מספר כזה".

לידה נדירה דרום אפריקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד