י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
במשמרת של בנט

חמאס חוגג את מצעד הדגלים: "ההרתעה הושגה"

אחרי שריקוד הדגלים בירושלים הגיע לסיומו, ארגון הטרור בעזה משחרר הודעה שבה הוא מביע סיפוק, זאת בטענה כי ישראל שינתה את המסלול: "התנגדות האמיצה תישאר המגן עבור עמנו" | מנגד, מארגני המצעד טוענים כי המסלול כלל לא שונה: "המצעד צעד במסלול המתוכנן"

חמאס חוגג את מצעד הדגלים: "ההרתעה הושגה"
מצעד צבאי של חמאס צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

למרות שאיימו להגיב ולא עשו זאת, הערב (שלישי) בארגון חמאס מרוצים מצעדת הדגלים שהתקיימה בירושלים, זאת בטענה שמסלולה שונה מהתכנית המקורית.

"ישראל שינתה את מסלול מצעד הדגלים ואת נתיב הטיסות - ההרתעה הושגה", חגגו בארגון. "ההתנגדות האמיצה תישאר המגן עבור עמנו, והתנהגות הכיבוש הישראלי בשטח תקבע את האופי ואת אופן הפעולה".

למרות ההודעה של ארגון הטרור, מארגני הצעדה מבהירים כי המסלול כלל לא שונה: "האמירות על שינוי המצעד הם פייק ניוז. המצעד צעד במסלול המתוכנן שנקבע מראש עם המשטרה וכוחות הביטחון".

בתוך כך, היום התקיימה כאמור צעדת הדגלים בירושלים, והיא הסתיימה כמעט ללא אירועים חריגים, כאשר בצעדה השתתפו אלפים תחת אבטחה כבדה.

במקביל לצעדה נרשמו עימותים בין מתפרעים ערבים לשוטרים באזור מזרח ירושלים. המשטרה עדכנה כי 17 חשודים נעצרו. אירוע חריג נרשם כאשר פרש משטרתי הופל מהסוס עליו רכב בעת שצעירים ערבים יידו לעברו אבנים.

משרד החוץ הירדני גינה את מצעד הדגלים בירושלים וכינה את קיומו "התרסה והסלמה". עוד נמסר כי על השלטון בישראל "להפסיק את התקיפות וההתגרות ולכבד את הסטטוס קוו".

חמאס מצעד הדגלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד