י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אחר ייסורים קשים

חבר מועצת החכמים בקריאה נרגשת: "האמא קורסת"

הרב שלמה לוי ז"ל היה אברך משכמו ומעלה, לפני ארבע שנים הוא חלה במחלה קשה ומני אז הוא סבל יסורים קשים ומרים עד שנפטר לבית עולמו. הגאון רבי ראובן אלבז שהתוודע למשפחה הכאובה שעומדת על סף קריסה יוצא בקריאה נרגשת לעזרת המשפחה

חבר מועצת החכמים בקריאה נרגשת: "האמא קורסת"
הרב אלבז צילום: מתוך הסרטון

הגאון רבי ראובן אלבז ראש ישיבת 'אור החיים' בירושלים וחבר מועצת חכמי התורה יוצא בקריאה נרגשת למען משפחת הרב שלמה לוי ז"ל שנפטר לאחר שנות ייסורים קשים והותיר אחריו שורה של יתומים הזועקים לעזרה.

לחצו כאן כדי לסייע למשפחה שקורסת<<<

בדבריו קרא הגאון רבי ראובן אלבז בתחנונים: "באתי בקריאה למען משפחה יקרה שאיבדה את ראש המשפחה, אציל הרוח, ארבע שנים הוא סבל ואז נפטר מהמחלה הנוראה, יש בבית שישה נפשות שלא התחתנו".

ראש ישיבת 'אור החיים' המשיך וזעק, "האמא קורסת, אין פרנסה, אין כלום, לה' הישועה, מי שרוצה לתת זו מצווה רבה, צריך לראות לחתן אותם, שכל אחד יקים את הבית שלו".

הגאון רבי ראובן אלבז המשיך בקריאתו הנדירה ואמר כי, "הרב שלמה לוי מהרכס שנפטר, הוא היה תלמיד באור החיים, אברך מסולא בפז, את הנשמה שלו הוא נתן לישיבה, כל מי שיכול להירתם עבור המשפחה זו מצווה גדולה".

לסיום מברך הגאון רבי ראובן אלבז את התומכים ואמר כי, "ה' יתן לכם כל משאלותכם לטובה רק ששון ושמחה בביתכם כל הימים".

ב'קופת העיר' הקימו קרן מיוחד עבור המשפחה האומללה שנותרה בחוסר כל. כעת ילדם הקטן חוגג בר מצווה אך אין להם מאומה, לא כסף לתפילין ולא כסף לסעודת מצווה, פשוט כלום. אנחנו חייבים להיות שם לצידם. זה הזמן להצטרף ולתמוך.

לחצו כאן כדי לסייע למשפחה שקורסת<<<

הרב ראובן אלבז קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!