י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צהלי ורוני יושבת ציון

חסידות מבורו-פארק תשבות בישיבה ליטאית

היכל בית המדרש הגדול של הישיבה הליטאית בקרית ספר ישמש לתפילות ולעריכת הטיש של האדמו"ר מבאבוב - 45 שיגיע לראשונה לעיר לשבות במקום, 500 מיטות הוכנו בישיבה לבחורי החסידות • כל הפרטים ב'בחדרי חרדים'

חסידות מבורו-פארק תשבות בישיבה ליטאית
היכל ישיבת כנסת יצחק קרית ספר צילום: ארכיון בחדרי

בשבת הקרובה פרשת חקת, צפוי מאורע היסטורי בעיר מודיעין עילית עת ישבתו מאות חסידי באבוב - 45 יחד עם מנהיגם - האדמו"ר מבאבוב 45, שיגיע היום (רביעי) לביקור בארץ הקודש,

מאות החסידים ישהו בקמפוס ענק של הישיבה הליטאית 'כנסת יצחק' קרית ספר במודיעין עילית.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' הרבי שהגיע לארץ לבקר את חסידיו, יקיים את התפילות ועריכת השולחנות בהיכל ישיבת כנסת יצחק שבקרית ספר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי היכל בית המדרש הגדול ישמש לתפילות השבת, ולקיום ה'טיש' בליל שבת ועריכת השולחן בסעודה שלישית ע"י הרבי.

האדמו"ר מבאבוב - 45. צילום: די וואך

מלבד בנין בית המדרש, שכרו בחסידות את בניין הפנימיות, בניין בן 9 קומות הכולל 80 חדרים ולמעלה מ-450 מיטות, שם יישנו מאות בחורי הישיבות של החסידות.

גם במבנה המשויך לישיבה לצעירים 'אבן האזל' שע"י הישיבה הגדולה, הוכנו עשרות מיטות נוספות עבור בני החסידות, המשפחות יתאכסנו במאות דירות בסביבת הקמפוס. מלבד זאת, גם המטבח המאובזר וחדר האוכל של הישיבה ישמש את החסידים.

נכון לשעה זו טרם ברור היכן יתאכסן הרבי, ייתכן כי ישהה במעונו של ראש הישיבה הגאון רבי שמעון נוביק, הממוקמת בבנייני הישיבה.

כזכור, כפי שדיווחנו, היום ינחת האדמו"ר לביקור היסטורי של כשבוע ימים, בו יקבל את קהל חסידיו בארץ לעצה ולברכה, וכן יקיים מספר מעמדות וכינוסים, הערב בירושלים מעמד קבלת פנים גדולה בירושלים בהשתתפות אדמו"רים ורבנים. 

הרבי צפוי לשוב למעונו שבארה"ב ביום חמישי הבא.

ישיבת כנסת יצחק באבוב - 45

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד