י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שערוריה

סירבו להעניק המבורגר חינם לשוטרים; 19 עובדים בילו לילה במעצר

קבוצת שוטרים בפקיסטן הושעתה לאחר שהתנהגו בצורה מחפירה כי סירבו לתת להם המבורגרים בחינם, ועצרו 19 עובדים מהסניף | הנהלת המסעדה פירטה את המקרה בדף הפייסבוק, דבר שעורר את זעם האזרחים כלפי התנהגותם המחפירה של השוטרים

סירבו להעניק המבורגר חינם לשוטרים; 19 עובדים בילו לילה במעצר
שוטרים בניו יורק צילום: unsplash

משטרת פקיסטן עצרה 19 עובדי מזון מהיר לאחר שסירבו לתת לשוטרים המבורגרים בחינם. תשעת השוטרים שהשתתפו במעשה השערורייתי הושהו מתפקידים.

העובדים ברשת 'ג'וני אנד ג'וגנו' הפופולרית בפקיסטן בעיר לאהור המזרחית, הוחזקו במשך שבע שעות ביום שבת האחרון, כך נמסר מהנהלת המסעדה. בהצהרה שפרסמה המסעדה בעמוד הפייסבוק שלה נכתב: "אנחנו כותבים את זה בלב כבד, בכעס ובאכזבה רבה, זאת לא הייתה הפעם הראשונה שמשהו כזה קורה עם צוות המטבח שלנו במסעדה שלנו, אבל אנחנו רוצים לוודא שזה האחרון".

"האירוע התרחש בסביבות השעה 01:00, כאשר 19 אנשי צוות נעצרו בתחנת המשטרה במשך כל הלילה, יומיים לפני כן עובדי המסעדה סרבו לתת לשוטרים המבורגרים בחינם".

בהצהרה הם הוסיפו: "השוטרים איימו על המנהלים שלנו ועזבו, רק כדי לחזור למחרת ולהכריח אותנו לסגור את המקום בטיעונים חסרי בסיס". מהמסעדה נמסר כי המנהל שלהם נלקח למעצר ב-11 ביוני, לפני שהמשטרה סגרה את הסניף ולקחה את צוות המטבח שלהם ואת שאר המנהלים למעצר.

עוד נכתב: "הם אילצו אותם להשאיר הכל כפי שהיה, ולהשאיר אחריהם מטבחים ללא השגחה, כשהשמן שלנו עדיין מבעבע על הגז, והלקוחות ממתינים להזמנות שלהם. הם לא אפשרו לאף אחד אפילו לסגור את המטבחים או לטפל בלקוחות".

"במשך כמעט שבע שעות בלילה, הם ווידאו שהצוות שלנו נעול, התנכלו להם, דחפו אותם על כך שלא נתנו להם המבורגרים בחינם, הם כעסו על כך שלא אירחו אותם ברמה גבוהה". צוות המסעדה אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP כי מרבית העצורים היו צעירים, כולל סטודנטים רבים באוניברסיטה.

בעקבות הסערה והזעם בקרב האזרחים, הושעו אתמול תשעה שוטרים המעורבים, כך אמר בכיר במשטרה במחוז, אינאם גאני, "לאף אחד אסור לקחת את החוק לידיו" אמר.

המבורגר מעצר שווא פקיסטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד