ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
איים לרצוח את משפחתו

אנטישמי נעצר לאחר שהכה ילד חרדי באגרוף

גבר אנטישמי היכה באגרוף בפניו של ילד חרדי בלוס אנגל'ס בזמן שנסע על קורקינט לצד חבריו. עוברת אורח התעמתה עם התוקף לפני שזה נעצר על ידי המשטרה | גבר נוסף שהתערב לטובתו, איים לרצוח את משפחתו של הילד המותקף

אנטישמי נעצר לאחר שהכה ילד חרדי באגרוף
מעצר אנטישמי שהכה ילד חרדי צילום: באדיבות המצלם

גבר אנטישמי נעצר ביום שלישי, לאחר שהכה באגרוף ילד חרדי בשדרות מלרוז בלוס אנג'לס. גבר נוסף שהתערב לטובת האיש האלים, איים לרצוח את משפחת הילד.

אבה בארלו, עיתונאית ופעילה ציונית, בלוס אנג'לס, תיארה בחשבון הטוויטר שלה את השתלשלות האירועים; "היום בשדרות מלרוז, נתנו אגרוף בפניו של ילד יהודי בזמן ששיחק עם קורקינט עם חבריו, חברה שלי התעמתה איתו לפני שהוא שנעצר וגבר אחר בא להגנתו של הבחור, ואמר שהוא רוצה להרוג את כל המשפחה היהודית של הילד".

"זה לא נורמלי" היא כתבה, סידרת התקפות מסוג זה אינו תקין לאור היום". עם זאת היא ציינה כי "שיתוף תמונות הילדים נעשה באישור שלהם, הילד בחולצה הכחולה הותקף".

המועמד למועצת עיריית לוס אנג'לס, סם יברי, גינה את המקרה בפוסט בפייסבוק וכתב: "היום, בשדרות מלרוז כמה רחובות מאירוע הקמפיין שלי לעיריית לוס אנג'לס הערב, ילד חרדי קיבל אגרוף בפרצוף, ברחוב בלוס אנג'לס, לאור יום, אחר כך עבר אדם אחר במקום, הוא הגן על התוקף ואיים להרוג את כל משפחתו של הילד, זה לא בסדר, זה לא יכול להפוך לדבר "הרגיל החדש" בעיר שלנו, וזה חייב להסתיים עכשיו".

 

ילד חרדי חרדים לוס אנג'לס אנטישמיות בארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד