י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מאבק השכונות המעורבות

יו"ר 'דגל' מאיים על ליאון; תמיכה לקדנציה נוספת בסימן שאלה

שנתיים וחצי אחרי שעלה על כס ראשות העיר ירושלים ולמרות הבטחות הבחירות שניתנו למצביעים החרדים תושבי השכונות המעורבות, נראה כי דבר לא השתנה | בקרית יובל מתלוננים התושבים על מחסור במוסד לבנות וברמות א' על מצוקה בת"ת | יו"ר 'דגל' חה"כ גפני נכנס לתמונה ומאיים

יו"ר 'דגל' מאיים על ליאון; תמיכה לקדנציה נוספת בסימן שאלה
גפני וליאון צילום: יונתן זינדל, אוליבר פיטוסי פלאש 90

עם המעבר לספסלי האופוזיציה, יושב ראש דגל התורה חבר הכנסת משה גפני שם את בעיות השכונות המעורבות בעיר ירושלים בראש סדר העדיפויות ומזה כמה ימים פועל מאחורי הקלעים להביא פתרון למצוקות באותן שכונות, תוך שהוא גם שולף השבוע איום על ראש העיר משה ליאון.

הבעיות בעיר מתנקזות בימים האחרונים אל שכונת קריית יובל שם דורש הציבור הליטאי, מצביעי דגל התורה, להקים מוסד חינוך לבנות, תושבות השכונה, זאת לצד מצוקה של ילדי תלמוד תורה בשכונת רמות א'.

בימים האחרונים לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה, בעוד כחודשיים, המצוקה צפה מעל לפני השטח, כשגם בכירי רבני 'דגל התורה' בירושלים עוסקים בנושא ומביעים זעם על התנהלות העירייה בנושא.

בימים האחרונים שוחח חבר הכנסת משה גפני עם בכיר רבני 'דגל' בבירה ראש הישיבה הגר"ד כהן וציין בפניו כי הודיע למשה ליאון כי "באם לא יטפל במצוקה בשכונות המעורבות, דגל התורה לא תתמוך במועמדותו לקדנציה נוספת בראשות עיריית ירושלים", כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

נזכיר, נושא השכונות המעורבות היה בראש הקמפיין של דגל התורה בבחירות לפני שנתיים וחצי, נציגי המפלגה הבטיחו כי רק תמיכה במשה ליאון לראשות העיר תביא סוף למצוקה המתמשכת עוד מימי ראש העיר לשעבר ניר ברקת בכמה מהשכונות המעורבות בעיר. כאן ב'בחדרי' נמשיך ונעקוב.

משה גפני משה ליאון קרית יובל רמות שכונות מעורבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד