י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
האם סוככה על הילדים בגופה

הותר לפרסום: נעצרו חשודים בלינץ' במשפחה יהודית

בעיצומו של סבב הלחימה 'שומר החומות' נרשמו מספר רב של אירועי אלימות ותקיפות כנגד יהודים ברחבי ישראל | באחד המקרים, משפחה יהודית שנכנסה בטעות לאום אל-פאחם נתקלה בפורעים אשר ניסו לבצע בה לינץ' אכזרי | הבוקר הותר לפרסום כי 9 חשודים נעצרו 

הותר לפרסום: נעצרו חשודים בלינץ' במשפחה יהודית
רכבם של המשפחה שנקלעה לאום אל פאחם צילום: דוברות המשטרה

בפעילות משותפת של היחידה המרכזית של המשטרה במחוז חוף ושירות הביטחון הכללי נעצרו לאחרונה 9 חשודים בביצוע פיגוע לינץ' במשפחה יהודית באום אל פאחם במהלך הפרעות שהתרחשו ברחבי הארץ לפני כחודש.

החשודים, תושבי הכפר זאלפה, נעצרו על רקע החשד כי בתאריך 13.5.21 זיהו את רכבה של המשפחה בכפרם לאחר שהמשפחה הגיעה לשם בטעות וזאת בשל חסימת צומת מגידו על ציר 65.

החשודים חיכו לרכבים של יהודים שיכנסו לכפר בעקבות החסימה בצומת מגידו וכשזיהו את רכב המשפחה כרכב של יהודים החלו לזרוק עליהם אבנים ולצעוק "יהודים יהודים".

אב המשפחה שהבין שנכנס לאירוע בו קיים חשש לחייו ולחיי משפחתו, החל לברוח אל תוך הכפר כשהחשודים החלו במרדף אחרי רכב המשפחה במטרה להשיגו. לאחר מרחק רב, כשהרכב הגיע לתוך אום אל פאחם, חסמו החשודים את רכב המשפחה והחלו ליידות אבנים לעבר הרכב ולחבוט בו באלות. כאשר בנוסף לזוג ההורים, ישבו במושב האחורי 3 ילדים קטנים שניצלו הודות לתושיית האם שסוככה עליהם בגופה.

כמו כן, במהלך הלינץ' נגנב כלבה של המשפחה ואותר כעבור מס' שעות ע"י בלשי תחנת המשטרה בעיר.

מעשה הלינץ' נמשך עד לחילוץ המשפחה ע"י אזרחים מקומיים, תושבי אום אל פאחם שסייעו למשפחה להגיע למרפאה המקומית בעיר, משם פונו למרכז הרפואי העמק בעפולה בליווי משטרתי.

חקירה מהירה הובילה למעצרו של החשוד הראשון במעשה ובהמשך נעצרו עוד שמונה חשודים.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והבוקר כאמור בתום חקירה משותפת של שירות הביטחון הכללי והיחידה המרכזית במחוז חוף הוגש בבימ"ש המחוזי בחיפה כתב אישום נגד החשודים בגין המיוחס להם.

"שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל רואים בחומרה רבה מעורבות של אזרחי ישראל בטרור, וימשיכו לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותו בכדי לסכל כל איום ולמצות את בדין בחומרה עם כלל המעורבים בפיגועים ובאירועים האלימים שהתרחשו בערי ישראל במהלך חודש מאי", נמסר מהמשטרה.

אום אל פאחם ניסיון לינץ משטרת ישראל שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד