י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרויקט אספקת הגז

טראמפ תקף את פסגת ביידן-פוטין: "לא קיבלנו כלום"

אמש נועדו יחד נשיא רוסיה פוטין עם עמיתו ביידן נשיא ארה"ב ודנו באינטרסים המשותפים למדינות ובפרויקט הגז הגדול אותו מוביל פוטין | טראמפ בחר לתקוף את הפגישה וטען כי היא הייתה 'יום טוב לרוסיה', כאשר מנגד האמריקנים לא קיבלו דבר

טראמפ תקף את פסגת ביידן-פוטין: "לא קיבלנו כלום"
דונלד טראמפ/ג'ו ביידן צילום: צילומסך

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ אמר ביום רביעי בלילה כי פגישת הפסגה של יורשו ג'ו ביידן עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הייתה "יום טוב לרוסיה" והוסיף כי "אני לא רואה מה יצא לנו מזה"

טראמפ אמר לאחר הפגישה, "לא קיבלנו כלום, נתנו במה גדולה מאוד לרוסיה ולא קיבלנו כלום" את הדברים אמר טראמפ, לרשת 'פוקס ניוז', טראמפ הוסיף "ויתרנו על משהו שהוא בעל ערך לא ייאמן. עצרתי את הצינור, והצינור הזה הופסק. זה הוחזר ושום דבר לא קיבלנו על זה".

טראמפ התייחס ל"צינור הגז של פוטין", פרויקט 'נורד-סטרים 2' שאמור להכפיל את אספקת הגז מרוסיה לגרמניה, ולהפוך את רוסיה לספקית הגז הרוסי הגדולה באירופה.

כזכור ממשל ביידן הודיע ​​בחודש שעבר כי הוא לא מגדיל את הסנקציות נגד חברת 'נורד סטרים 2' שבבעלות רוסיה - שוויץ, שוויץ מפקחת על הקמת צינור גז טבעי המחבר את רוסיה וגרמניה מתחת לים השחור. מחוקקים רפובלקנים ודמוקרטים רואים ב'נורד סטרים 2' סיכון ביטחוני שמערער את האינטרסים של נאט"ו ואמריקה בכך שהוא מחייב את גרמניה להיות תלויה יותר ברוסיה, ומונע מאוקראינה הכנסות.

טראמפ אמר, "יש לנו 52,000 חיילים שם, שזה כמו עיר גדולה ומרכזית, בכנות. הם מרוויחים הון מאיתנו, ואז הם הולכים ומשלמים לרוסיה מיליארדים, מיליארדי דולרים עבור אנרגיה".

טראמפ תקף את העבודה שרכבי שברולט מתוצרת ארה"ב לא נמכרים באירופה "כמה שברולט נמכרים בברלין? לא יותר מדי. כמה שברולט נמכרים בפריז? לא יותר מדי, אולי אפילו אחד לא. ועדיין, אנחנו מוכרים את המוצרים שלהם - את היינות שלהם ואת המכוניות שלהם ואת המרצדס שלהם ואת ה-BMW שלהם וכל השאר - אנחנו מוכרים את זה בכל רחבי ארצות הברית".

ולדמיר פוטין דונאלד טראמפ ג'ו ביידן צינור גז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד