י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
זה לא הגיוני

טראמפ מבקר את יהודי ארה"ב: "לא אוהבים את ישראל מספיק"

בראיון שהעניק נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ למגזין חרדי, הוא תקף את יהודי ארה"ב שלדבריו לא הצביעו לו מספיק, נוכח מה שעשה עבור העם היהודי ומדינת ישראל 

טראמפ מבקר את יהודי ארה"ב: "לא אוהבים את ישראל מספיק"
החרדים בבחירות לנשיאות ארה"ב צילום: די וואך

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ האשים את יהודי ארה"ב בכך שהם לא תומכים בישראל, מכיוון שרק 25 אחוז מהקהילות היהודיות הצביעו עבורו.

"האם זה הגיוני בעיניך?" שאל טראמפ בראיון שהעניק למגזין החרדי AMI, "אני לא מדבר על יהודים אורתודוקסים", הבהיר. בהתייחס לתוצאות הבחירות האחרונות לנשיאות הוסיף: "הכרתי בגולן, הכרתי את ירושלים, וטיפלתי באיראן, אני מאמין שקיבלנו 25 אחוז מהקולות היהודים, וזה לא הגיוני".

"זה פשוט נראה לי מוזר" אמר טראמפ שכבר מזמן הוכרז כגיבור על ידי התנועה הציונית הנוצרית.

טראמפ עצמו עדיין לא הכריז על כוונותיו הרשמיות לגבי 2024 בכל הנוגע להתמודדות בבחירות, אך בינתיים רשתות הטלוויזיה מאבדות 70 אחוז מהצופים, בחודשים האחרונים.

רשת CNN האמריקנית איבדה כמיליון צופים בממוצע בכל לילה מאז עזיבת הנשיא דונלד טראמפ את תפקידו, והיא ירדה בכמעט 50% בקבוצת הגיל המרכזית 24-54. ערוץ החדשות בכבלים עמד בממוצע על 2.5 מיליון צופים בפריים טיים בכל לילה החל מה-4 בנובמבר ועד יום ההשבעה ב-20 בינואר, כך על פי ניתוח של רשת 'פוקס ניוז' של נתוני חברת 'נילסן' המתמחה באחוזי רייטינג.

הנתונים מראים כי הרשת נמצאת עם ממוצע של רק 1.6 מיליון צופים בפריים-טיים בסך הכל, החל מ-21 בינואר, יום לאחר כניסתו של הנשיא ג'ו ביידן, עד 15 במרץ, כך על פי הדיווח.

הצפייה הכוללת בפריים טיים של אזור המזרח, צנחה ב-36% מאז כניסתו של ג'ו ביידן לתפקיד בינואר, כך על פי פוקס ניוז, מאז 21 בינואר הצפייה בפריים טיים של CNN בקרב מבוגרים בגילאי 24 עד 54 צנחה בכ-47% מאז יום הבחירות. הרשת ספגה גם מכה גדולה בצפייה בשעות היום.

יהדות ארצות הברית דונלד טראמפ מגזין עמי יהודי ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד