י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המהפכה האיסלאמית

נציג היהודים בפרלמנט האיראני בקלפי: "ניצחון מפואר"

נציג היהודים בפרלמנט האיראני ד"ר הומאיון שמח, פרסם תיעוד בו הוא מצביע בבחירות, ושיבח והילל את המשטר, בהודעה לתקשורת הוא אמר, כי ההצבעה היא אקט "נאמנות להנהגה החדשה"

נציג היהודים בפרלמנט האיראני בקלפי: "ניצחון מפואר"
יהודי איראן מצביעים בבחירות צילום: באדיבות המצלם

היום מתקיימות בחירות באיראן, כשהמועמד המוביל הוא איבראהים ראיסי. נציג היהודים בפרלמנט האיראני ד"ר הומאיון שמח, פרסם פוסט בו התייחס להשתתפות הקהילה היהודית באיראן בבחירות לנשיאות.

דר' שמח כתב כי "הקהילה היהודית של איראן מילאה מאז ומתמיד תפקיד בולט ופעיל במהלכים ההיסטוריים של איראן האהובה שלנו".

הוא הדגיש כי "נוכחות שלנו מאד פעילה בניצחון המפואר של המהפכה האיסלאמית, שדות הקרב של הטוב נגד העוול בשמונה שנות ההגנה הקדושה, והשתתפות נלהבת בכל בחירות, מראה רק חלק קטן מאהבתם של האיראנים למולדתם האהובה".

ד"ר הומאיון שמח, נציג היהודים בפרלמנט האיראני, וציון מאהגרפתה, ראש הקהילה היהודית באספהאן, מצביעים בבחירות לנשיאות איראן

"בד בבד עם הקדנציה ה-13 של הנשיאות מאז המהפכה, הקדנציה השישית של מועצות האיסלאם, האסיפה המייעצת האסלאמית ה-11 והאסיפה החמישית של מומחי מנהיגות, הקהילה היהודית, יחד עם אזרחים אחרים, הנוכחות שלנו משמעותית וחשובה בבחירות אלו, אני שוב מפנה את תשומת ליבם של חברים ואויבי אזור זה ליחסים הבלתי נפרדים בין היהודים של איראן לערכי המהפכה והנאמנות המחודשת להנהגה הנבונה".

ד"ר הומאיון שמח נציג היהודים של איראן באסיפה המייעצת האיסלאמית ויו"ר האגודה היהודית של טהראן השתתפו בעיר איספהאן בליווי קבוצת חברי הנהלה של היהודים בעיר, וקראו לכולם לצאת ולהצביע.

הנציג הזמין את כל סוגי הקהילות להשתתף בבחירות אלה ככל האפשר, "מאחלים רק טוב מאלוקים למולדתנו היקרה".

נציג היהודים בפרלמנט האיראני ד"ר הומאיון שמח מתראיין לתקשורת האיראנית

איראן בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד