י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
עדיין מתגורר בבלפור

בעוד כמה שבועות | זה הבית החדש של משפחת נתניהו בבירה

בנט מתמודד עם ביקורת רבה מצד שכניו ברעננה שאינם מרוצים מכך שחייהם הפכו למסורבלים בעקבות סידורי האבטחה הרבים. בתוך כך מתברר כי המעון בבלפור עוד לא מוכן עבור משפחת בנט, גם אם היו רוצים לעבור לשם

בעוד כמה שבועות | זה הבית החדש של משפחת נתניהו בבירה
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד שבזירה הפוליטית הממשלה החדשה מקרטעת, וניצבת כמעט חסרת אונים מול תעלולי ולכידות האופוזיציה, מתמודד בנט עם ביקורת רבה מצד שכניו ברעננה שאינם מרוצים מכך שחייהם הפכו למסורבלים בעקבות סידורי האבטחה הרבים. בתוך כך מתברר כי המעון בבלפור עוד לא מוכן עבור משפחת בנט, גם אם היו רוצים לעבור לשם.

על פי הדיווח ב'חדשות 12' משפחת נתניהו כבר החלה לארוז לפני כמה ימים, עת התברר באופן מוחלט זהות ראש הממשלה הבא של המדינה, כאשר מלאכת האריזה תארך להם כמה שבועות, ורק לאחר מכן הם יפנו באופן סופי את מעון ראש הממשלה הרשמי ברחוב בלפור בעיר.

עוד דווח כי לאחר שיפנו את בלפור יעברו ראש הממשלה ובני משפחתו למספר חודשים להתגורר בבית המשפחה בקיסריה, כאשר הם מתעתדים להשתקע בביתם הנוסף ברחוב עזה בבירה, המקבל כעת סידורי ביטחון מיוחדים לקראת השתקעותם, ולא בבית שהוריש לו אביו של נתניהו ברחוב הפורצים בעיר. 

בתוך כך, בתחילת השבוע סערו הרוחות בשמאל עת נתניהו ערך פגישה עם שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר ניקי היילי, לאחר שבנט כבר הושבע. בתלונה שהוגשה ליועמ"שית משרד ראש הממשלה הוזכר הנוהג הבריטי, שם בליל הבחרות ניצבת משאית מחוץ למעון, למקרה של שינוי בזהות הדייר, שמתפנה עוד באותו הערב מהמעון.

יצוין כי מלבד פגישה זו התקיימו עוד פגישות פוליטיות שלא דווחו. אחת כן דווחה וזו פגישה שערך עם חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה' שהצביע נגד הקמת הממשלה. הלה הגיע להתייעץ עם הפוליטיקאי הוותיק והמנוסה בנימין נתניהו, כיצד לנהוג עם המשך דרכו הפוליטית, להקים פלטפורמה חדשה או שמא להתמודד ברשימת הליכוד. לפי הדיווח ב'חדשות 13' השבוע, בפגישה זו השתתפה גם הרעייה שרה נתניהו.

בנימין נתניהו רחוב עזה בלפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד