י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אויבינו יחוסנו ויאריכו ימים

הכניעה המבישה של נפתלי בנט: שלח חיסונים לעזה ללא תנאים

כניעה מבישה של ממשלת בנט בכדי לרצות את השמאל בממשלתו ולזכות לחיבוק תקשורתי. לפי מה שמתפרסם בשעות האחרונות, ישראל העבירה לרשות הפלסטינית מעל מיליון חיסונים בתמורה לקבלת מיליון חיסונים בעתיד מפייזר, אולם מתברר כי חלקם ילכו גם לעזה ולחמאס

הכניעה המבישה של נפתלי בנט: שלח חיסונים לעזה ללא תנאים
הפרחת בלוני תבערה צילום: Atia Mohammed/FLASH90

פרטים נוספים על עסקת העברת החיסונים מישראל למשרד הבריאות הפלסטיני. מתברר שהפלסטינים הציבו תנאים בכדי להסכים לקבל את מיליון החיסונים מישראל ומתעקשים כי ההסכם נחתם רק לאחר סירוב של הפלסטינים לשני תנאים ישראליים.

הפלסטינים הודיעו כי החתימה על ההסכם בו תקבל הרשות הפלסטינית מיליון חיסונים של חברת פייזר, תתקבל "בשם מדינת פלסטין", ו"חלקם יועברו לעזה". כך דווח ב'כאן חדשות', על פי הדיווח, ישראל סירבה לתנאים, אך לבסוף נכנעה לדרישות הפלסטינים.

בהודעה מטעמה של שרת הבריאות הפלסטינית, מאי כילה, נכתב כי הרשות הפלסטינית חתמה בעבר עם פייזר על הסכם במסגרתו תקבל 4 מיליון חיסונים אך בחברה הודיעו כי יוכלו להעביר את החיסונים רק בחודש אוקטובר או נובמבר הקרובים. "תחת לחץ של הממשלה הפלסטינית לקבל את החיסונים בזמן הקצר ביותר על מנת לאפשר חזרה לבתי הספר, לאוניברסיטאות ופתיחת הכלכלה - פייזר הציעה שתעביר לנו מיליון חיסונים שנמצאים אצל ישראל והדבר יגרע מהמשלוח העתידי לפלסטינים ומיליון חיסונים יגיעו לישראל".

עוד אמרה שרת הבריאות הפלסטינית, כי הם הסכימו לכך באופן עקרוני תוך וידוי התוקף של החיסונים. עוד הוסיפה שרת הבריאות, כי הפלסטינים סירבו לשני תנאים שהציבו הישראלים, שההסכם לא ייחתם עם פלסטין כמדינה, וכי החיסונים לא יועברו לרצועת עזה.

שרת הבריאות הוסיפה כי "אתמול הודענו לישראלים שאנו מוותרים על כל החיסונים בגלל שהם התנו לא לספק חלק מהם לעזה והיום חזרו אלינו והסכימו להעביר את החיסונים ללא תנאים".

מהלך זה מתרחש לנגד עינינו תחת ממשלתו של נפתלי בנט, מי שהבטיח והבטיח, אך לא הבטיח לקיים. כך ראש ממשלה שמכר לכולנו כי הוא יותר ימני מנתניהו מעביר מחווה גדולה שכזו ללא תנאים, בין הייתר גם למחבלי חמאס וג'יאהד בעזה ובגדה שיהנו מהם, בעודם מפריחים בלונים לעברנו ומבקשים לפגע בנו ובעודם מחזיקים בשבויינו ובגופות חיילנו.

רצועת עזה מחבלי חמאס נפתלי בנט חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד