י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עד לפני שנה לא שמענו עליו

צפו: כך הצליח מנסור עבאס להלחיץ את העולם הערבי

איך הפכה ההצטרפות של מנסור עבאס לממשלת בנט - לפיד לקרב תקשורתי/תודעתי בין שני מחנות אזוריים - המחנה של האחים המוסלמים שמתנערים והמחנה שעוין את האחים המוסלמים שלא מפספס את ההזדמנות כדי לתקוף

צפו: כך הצליח מנסור עבאס להלחיץ את העולם הערבי
בנט, לפיד ועבאס צילום: דוברות רע"מ

כשהבלתי יאמן קורה דווקא בישראל, איך הצליחו ח"כ מנסור עבאס והתנועה האסלאמית להכניס ללחץ את כל המזרח התיכון?, ואיך העולם הערבי מקבל את העובדה שהוא בתוך הממשלה.

בכתבה מיוחדת שפרסם הכתב לענייני ערבים ב'כאן 11', רועי קייס הוא הסביר ותיווך לציבור כיצד הפכה ההצטרפות של מנסור עבאס לממשלת בנט - לפיד לקרב תקשורתי/תודעתי בין שני מחנות אזוריים - המחנה של האחים המוסלמים שמתנערים והמחנה שעוין את האחים המוסלמים שלא מפספס את ההזדמנות כדי לתקוף.

כזכור מיד לאחר הקמת הממשלה, העיתון ‏א-שרק אל-אווסט הפרו סעודי דיווח בכותרת ראשית, "שני שרים ערבים וסגן שר מהתנועה האסלאמית. ממשלה חדשה בישראל מסיימת את תקופת נתניהו". העיתון הירדני אל-ר'ד נתן כותרת: "ממשלה חדשה בישראל מדיחה את נתניהו". העיתון הסעודי עוכאז: "בנט מסיים את תקופת נתניהו". אל-איתחאד האמירותי: "ישראל הופכת את הדף של נתניהו, ובנט ראש הממשלה". כולם התמקדו בגוף הכתבה על כך שמנסור עבאס המשתייך לאחים המוסלמים, עשה את הבלתי ייאמן, ניפץ את תקרת הזכוכית ונכנס לממשלה.

ערוץ ‏החדשות אל-ערביה הפרו סעודי פרסם בגדול על "לחיצת יד בין מנסור עבאס, נציג האחים המוסלמים, לבין ראש הממשלה הישראלי, נפתלי בנט, אחרי ההצבעה בכנסת על הממשלה החדשה".

מנסור עבאס נפתלי בנט מדינות ערב רועי קייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד