י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
האלימות נגד עיתונאים

השר שוחח עם הכתב שמטען התפוצץ בביתו: "לא במשמרת שלי"

אחרי שאלמונים השליכו מטען חבלה לעבר ביתו, השר לביטחון פנים שוחח ביום שישי עם כתב אתר ynet ו'ידיעות אחרונות', חסן שעלאן והבטיח לו כי המקרה יטופל בחומרה רבה | ארגון העיתונאים: "הטלת אימה ופגיעה בעיתונאים הן חציית קו אדום"

השר שוחח עם הכתב שמטען התפוצץ בביתו: "לא במשמרת שלי"
חסן שעלאן צילום: צילומסך ynet

פיצוץ מטען החבלה בביתו של כתב אתר ynet ו'ידיעות אחרונות', חסן שעלאן, ממשיך לעורר סערה וגורר גינויים קשים. בינתיים המשטרה ממשיכה לחקור את התקרית. אתמול (שישי) חייג השר לביטחון פנים עמר בר-לב לשעלאן וגינה את האירוע. בר לב אמר בשיחה כי המשטרה פועלת לאתר את החשודים והיא מתייחסת לאירוע ברצינות רבה.

"שוחחתי עם כתב ynet, חסאן שעלאן, בעקבות הירי על משפחתו בטייבה לפני שבועיים והנחת המטען בביתו הלילה", כתב ‏השר לביטחון פנים, עמר בר-לב, בחשבון הטוויטר שלו. "‏אמרתי לו שמשטרת ישראל מתייחסת לאיומים עליו במלוא כובד הראש ושלא אניח לאלימות נגד עיתונאים להתרחש במשמרת שלי ללא תגובה".

מארגון העיתונאים נמסר כי "הטלת אימה ופגיעה בעיתונאים הן חציית קו אדום ופגיעה קשה באינטרס הציבורי. אנחנו קוראים למשטרה לבצע חקירה מהירה ולתפוס בהקדם את החשודים. אנחנו עומדים לצידו ולרשותו של עמיתנו חסן שעלאן בכל דבר ועניין".

כפי שדווח אתמול, בלילה שבין חמישי לשישי התפוצץ מטען חבלה בבית שאליו היה אמור לעבור העיתונאי חסן שעלאן. מכיוון שהבית היה בבניה לקראת המעבר אליו, איש לא נפגע, אך נזק רב נגרם. זאת אחרי שעשרות כדורים נורו לעבר ביתו וכמעט פגעו בילדיו לפני כשבועיים. המשטרה פתחה בחקירה, שם בודקים האם יש קשר בין המקרים.

שעלאן היה אמור לעבור לדירה חדשה בבאקה אל גרבייה בעוד כחודש, אך הנזק הרב שנגרם לו יגרום לבני המשפחה להישאר בביתם הישן. לפי הדיווח באתר ynet, שני רוכבי אופנוע, כך לפי החשד, הניחו את המטען ונמלטו. אחד מהרוכבים ירד מהאופנוע, קפץ מעל הגדר שמקיפה את הבית והשליך את המטען שהתפוצץ לאחר מכן.

כזכור, לפני כשבועיים, באישון לילה, בוצע ירי כבד לעבר רכבו וביתו של הכתב בעיר טייבה. המשטרה פתחה במצוד אחר החשודים. היורים, הגיעו למקום כשהם רעולי פנים וביצעו ירי של עשרות כדורים לעבר הבית והרכב. נזק כבד נגרם.

חלק מהקליעים חדרו לחדר בו ישנו ילדיו של שעאלן וחלפו ס"מ ספורים מראשם. הירי מגיע ככל הנראה בשל עבדותו העיתונאית של שעאלן, שמסקר בין היתר את הפשיעה במגזר הערבי. "כדורים חדרו לחדר בו ישנו ילדיי, עד כדי כך שכמה מהם עברו סמוך לראשם", כתב שעאלן בעמוד הפייסבוק שלו.

 

 

 

YNET תקיפת עיתונאי חסן שעלאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד