י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עימותים אלימים

תיעוד מהר הבית: אבנים וכיסאות לעבר השוטרים

לפחות 16 ערבים נעצרו בחשד ליידוי אבנים וחפצים במהלך עימותים שפרצו בהר הבית מייד לאחר סיום תפילת הצהריים | תיעוד ממצלמות האבטחה מציג את רגעי ההתפרעות מצד הצעירים | הסהר האדום דיווח על שלושה פצועים 

תיעוד מהר הבית: אבנים וכיסאות לעבר השוטרים
מהומות בהר הבית צילום: דוברות המשטרה
במהלך העימותים בהר הבית אתמול (שישי), עצרה המשטרה לפחות 16 ערבים שהיו מעורבים בתקיפת השוטרים שפעלו בהר. המהומות החלו עם סיום תפילת הצהריים של יום שישי, בצל המתיחות שגברה בימים האחרונים בעקבות 'מצעד הדגלים' שנערך השבוע בבירה. לפי הסהר האדום, שלושה בני אדם נפצעו.
בתיעוד ממצלמות האבטחה ניתן לראות עשרות ערבים מיידים חפצים לעבר כוחות המשטרה. מהמשטרה נמסר כי בסיום התפילה החלה תהלוכה של כמה מאות לעבר שער השלשלת. בסיום התהלוכה ועם תחילת הפיזור של המתפללים אל מחוץ להר, החלו כמה עשרות צעירים להפר את הסדר וליידות אבנים לעבר השוטרים המוצבים בכניסה להר. 
"משטרת ישראל עצרה עד כה 16 חשודים שהיו מעורבים על פי החשד בהפרת סדר שכללה יידוי אבנים לעבר השוטרים. החשודים הועברו להמשך חקירה", נמסר מהמשטרה.

עם סיום יציאת המתפללים מהר הבית, מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג’מן שנמצא במקום ומפקד על הכוחות, הורה לשוטרים לאתר חשודים המעורבים בהפרת הסדר וידוי אבנים.
 
"משטרת ישראל לא תאפשר כל הפרת סדר, אלימות ופגיעה בביטחון הציבור תוך קריאות לאומניות והסתה לפגיעה ותפעל מול מקרים אלו בכל האמצעים שברשותה ותמצה את הדין עם הפורעי", הוסיפו במשטרה.
הר הבית עימותים עצורים יידוי אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד