י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לא שקט בממשלה

בעקבות התקיפה: לפיד זעם ודרש תשובות

רק שבוע חלף מאז הוקמה הממשלה החדשה וכבר צפים מעל פני השטח אינטריגות ומאבקי כוח בין החברים | לפיד זעם לאחר תקיפת צה"ל ברצועה על כך שלא עודכן | גורם בקואליציה טוען שגנץ פתח במסע הטרלות

בעקבות התקיפה: לפיד זעם ודרש תשובות
ישיבת הממשלה הראשונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שבוע לאחר הקמתה של הממשלה החדשה ונדמה שהאידיליה הראשונית מתחילה להתפוגג אל מול הנושאים שעל סדר היום, שחופשים את מאבקי הכוחות בתוך הממשלה החדשה בין ראש ממשלה בפועל בנט, לראש הממשלה החליפי לפיד שרואה עצמו כשווה בין שווים עם בנט.

הפרשן עמית סגל חושף חוסר שקט בשבוע שעבר סביב תקיפת צה"ל ברצועה. לפי הפרסום, ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, שמע על התקיפה בעזה רק מהתקשורת וזעם כל כך. לדבריו, יום למחרת הוא העיר לאנשי המל"ל על כך ודרש שזה לא יחזור על עצמו.

סגל מספר כי אנשי המל"ל הבהירו לראש הממשלה החליפי לפיד שזוהי תקיפה ותגובה על-פי תוכנית שהוכנה מבעוד מועד ואושרה כבר על ידי הממשלה הקודמת בקבינט ולכן לא התקיימה התייעצות. אך לפיד לא קיבל את התנצלותם במלואה ולפי מקרוביו הוא ציפה לכל הפחות להודעה על התקיפה.

בתוך כך, בכיר בקואליציה השמית את יו"ר כחול לבן בפני הפרשן עמית סגל ואמר שגנץ מתנהג בצורה ילדותית עם הטרלות והודעות לתקשורת כל יומיים.

"הוא מוציא על כולנו את התסכולים על זה שהוא לא ראש ממשלה", אמר הגורם הבכיר בהתייחסו להודעות שהוציאו גנץ על פתיחת ועדות חקירה בנפרשת הצוללות וכן על אסון מירון. ניתן להסיק מהדברים האלה שההודעה של גנץ לא תואמה עם מי שצריך היה לתאם.

 

 

יאיר לפיד בני גנץ מפלגת כחול לבן עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד