י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא מפתיע

ספרי הלימוד הפלסטינים כוללים חינוך לאנטישמיות

מכון מחקר מיוחד לבדיקת בתי ספר, פרסם מחקר שערך על ספרי הלימוד של הרשות הפלסטינית. המחקר הוזמן ע"י הנציבות האירופאית, שהינה מהמממנות העיקריות של מערכת החינוך הפלסטינית. המסקנה לא הפתיעה אף אחד, הרשות מחנכת לאנטישמיות

ספרי הלימוד הפלסטינים כוללים חינוך לאנטישמיות
ספרי לימוד. אילוסטרציה צילום: pixabay

מכון המחקר Georg Eckert Institute פרסם מסקנות קשות וחמורות לגבי ספרי הלימוד הפלסטינים, המחקר גילה את מה שכולם יודעים, שהספרים כוללים מרכיבים רבים של חינוך לאנטישמיות, האדרת מחבלים ופעילות טרור ושלילת קיומה של מדינת ישראל.

בהודעת משרד החוץ נאמר בתגובה לתוצאות המחקר נאמר. כי "הסיוע שהאיחוד האירופי מעביר למערכת החינוך ברשות הפלסטינית משמש להפקת חומר תעמולה אנטישמי, המעודד שנאה, אלימות וטרור, במקום לקדם את פתרון הסכסוך בדרכי שלום, פוגעת בסיכוי לחיים משותפים, וכינון יחסי שכנות טובה ומעודדת קיצוניות".

עוד נאמר בהודעת משרד החוץ: "אנו מניחים שהנציבות האירופאית תתייחס לתוצאות המחקר במלוא הרצינות, תעשה שימוש בכל הכלים שברשותה ותנקוט בצעדים מעשיים על מנת למנוע המשך של הסיוע האירופי כפי שהוא כל עוד הליקויים המופיעים בדו״ח לא יתוקנו".

"חינוך לשנאה, גזענות, אלימות וטרור עומדים בניגוד מוחלט לערכי ומטרות האיחוד האירופאי ויש לפעול לפיקוח הדוק על היעדים אליהם מגיעים כספי הסיוע האירופאי", הוסיפו.

הרשות הפלסטינית אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד