ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
תיקי האלפים יבוטלו?

נחשף: יועץ הסתרים של אנשי מחאת בלפור - המפכ"ל לשעבר

לאחר סיומה של מחאת בלפור אחרי למעלה משנה סוערת נגד ראה"מ לשעבר נתניהו, הערב נחשף כי מי שייעץ לאנשי המחאה בשורה של דברים, הוא לא אחר מאשר המפכ"ל לשעבר - שתחת אחריותו המשטרה החליטה להגיש את כתב האישום | כיצד ישפיע הפרסום על תיקי נתניהו?

נחשף: יועץ הסתרים של אנשי מחאת בלפור - המפכ"ל לשעבר
יונתן זינדל - פלאש 90

על רקע סיום המחאות עקב ירידתו של בנימין נתניהו מכס ראש הממשלה, הערב (שני) דווח כי המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך ייעץ לראשי מחאת בלפור במספר הזדמנויות.

על פי הדיווח של העיתונאי עמרי מניב ב'חדשות 13', אלשיך ייעץ בכמה פעמים לתנועת 'הדגלים השחורים', שהיא זו שהובילה את מחאת בלפור נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, כשהוא בעיקר יצר את הקשר עם שני בכירי התנועה, שאיתם הוא בקשר.

השיחות, שהחלו עם תחילת המחאה, עסקו בעיקר בהתמודדות המפגינים מול המשטרה, בין עם המדיניות של המשטרה ובין עם ההתנהלות השוטרים בשטח, זאת כשהוא מסייע בחינם ובהתנדבות, וכשהוא לא משתתף במחאה עצמה, אך מסתבר מושך בחוטים.

אלשיך, כך על פי הדיווח, סיפק מידע ועצות טלפוניות לראשי המחאה. בנוסף, חיבר את נציגי הדגלים השחורים לאישים שיוכלו לסייע להם במחאה.

עם פרסום הידיעה ב'חדשות 13' עשויה להביא לקריאה מצד תומכיו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לבטל את תיקי האלפים, בהן האחרון מואשם, שכן תחת אלשיך המשטרה המליצה להעמיד לדין את ראש הממשלה לשעבר.

בסביבתו של רוני אלשיך לא הכחישו את הפרסום והבהירו כי "הוא סייע עם מכרים ותיקים שלו, כפי שסייע לכל מכר שפנה אליו, בין היתר גם במבצע 'שומר החומות' הוא סייע לאנשים שפנו אליו מלוד, עכו ומעכו ומכל המקומות, וזו הייתה דרכו לענות ולסייע למי שאפשר".

בחשבון הטוויטר של תנועת 'הליכוד' נכתב בתגובה לפרסום: "‏פלא שתפרו תיקים?".

רוני אלשיך בנימין נתניהו מחאת הדגלים השחורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד