ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
רה"מ בהודעת תמיכה

קריסת הדירות בפלורידה: ביידן מאשר סיוע פדרלי

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אישר סיוע פדרלי חירום בפלורידה לאחר שבניין בן 12 קומות קרס חלקית ליד מיאמי, וקבר תחתיו עשרות אנשים, כ-100 אנשים עדיין נעדרים | רה"מ בנט שיגר הודעת תמיכה: "עוקבים בדאגה"

קריסת הדירות בפלורידה: ביידן מאשר סיוע פדרלי
הנשיא ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

ככל שנמשכים מאמצי ההצלה, מתגבר החשש לחייהם של כמעט 100 איש, חלקם חרדים, נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אישר סיוע חירום למדינת פלורידה, והורה על עזרה פדרלית להשלמת מאמצי ההצלה והחילוץ, יום לאחר שהבניין קרס ליד מיאמי.

"הנשיא מסמיך את המחלקה לביטחון פנים, הסוכנות הפדרלית לניהול מצבי חירום (FEMA), לתאם את כל מאמצי הסיוע לאסון", נכתב בהצהרה של הבית הלבן שפורסמה ביום שישי.

כוחות ההצלה שלפו עשרות ניצולים ביום חמישי בבוקר, והחיפוש אחר נוספים נמשך ללא הפסקה, אך בשעות הבוקר המוקדמות של יום שישי (שעון ארה"ב), עדיין נעדרים כמאה איש, מה שמעלה את החשש שמספר ההרוגים עלול לעלות.

בתוך כך ראש הממשלה נפתלי בנט פרסם הודעת תמיכה באסון בפלורידה. "‏אנחנו עוקבים בדאגה אחר התמונות הקשות מפלורידה. נציגי משרד החוץ במיאמי ובישראל עושים כל שביכולתם כדי לסייע ולטפל במצב. עם ישראל כולו מתפלל לשלומם של הפצועים והנעדרים באסון. מכאן אנו שולחים תמיכה לאחינו בקהילה היהודית בפרט, ובפלורידה בכלל, ומביעים את צערנו על האירוע הקשה".

אסון במיאמי נפתלי בנט ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד