י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הכי מרכזי, הכי ברמה

"צפי למאות אלפי לקוחות": בית שמש מתכוננת לפתיחת 'השדרה'

אם יש לכם חנות, רשת שיווק או עסק, הכתבה הבאה היא לגמרי המקום לעסק שלכם. מרכז 'השדרה' מזמין אתכם להתמקם בקומפלקס המסחר והעסקים הגדול ביותר בלב בית שמש החרדית • בואו לפגוש מאות אלפי לקוחות, להיות חלק מחוויית קניות ולהגיע לשיא מכירות, ברמה שטרם נראתה ברמה

"צפי למאות אלפי לקוחות": בית שמש מתכוננת לפתיחת 'השדרה'
בית שמש צילום: Beit Shemesh

מה מחפש בעל חנות כשהוא מחפש חנות? כשהוא מחליט להתרחב או לעבור, כשמטרת העל היא  להרחיב את  מאגר הלקוחות ולהגדיל מחזורים והכנסות? רק כמה תנאים בסיסיים: מרחב נאה ומושך-עין שיתאים למותג שבבעלותו, מיקום מרכזי וקל להגעה עם תנועת לקוחות גבוהה, פוטנציאל צמיחה וכוח קנייה, וכמובן: מיקום וחוויה שייצרו ללקוחות הקצה יתרון משמעותי על המתחרים.

הדרישות המדוברות, כולן במקום.

האתגר: למצוא את כולן במקום אחד.

כדי לאתר מיקום אידיאלי, יודעים בעלי החנויות והרשתות, צריך לבדוק ולהשוות, לארוב להזדמנות ולהתאזר בסבלנות. וכשמגיעה ההזדמנות  - אל תפספסו אותה. היא תפורה בדיוק למידותיכם – מוזמנים להתרשם!

 אז, אם יש לכם עסק המיועד לקהל-יעד חרדי וחיכיתם בסבלנות להזדמנות שלכם, שמחים לעדכנכם  שאתם עומדים לפגוש אותה בשדרה.

'השדרה' הוא מרכז קניות ברמה אחרת שהוקם זה עתה ברמת בית שמש.

בית שמש ובכללה רמת בית שמש,  מאוכלסת  כבר היום בעשרות אלפי משפחות ומאופיינת בקצב גידול מהגבוהים בארץ, בדיוק בעיר הזו, מוקם מרכז העסקים והמסחר 'השדרה'; המרכז הכי גדול למגזר החרדי בכלל ובבית שמש בפרט, מיקום הכי מרכזי, עם נגישות תחבורתית בלעדית.  לזה קוראים הזדמנות!

 'השדרה' מביאה למגזר החרדי סטנדרט חדש בתרבות הקניות.  מחד מדובר במגזר המעדיף לבצע קניות  ליד הבית (מי לא?) והשדרה לגמרי עונה לצורך זה, ובמקביל נותנת מענה מושלם לצורכי בעלי העסקים בכך  שמספקת הזדמנות לנוכחות במיקום בולט  ונחשב, עם פוטנציאל מכירות אדיר. ללא ספק, מדובר ברמה חדשה של נוחות ונגישות לכל אוכלוסיית האזור, מגמה חדשה של גידול מאגר הלקוחות ומחזורי המכירות.

שדרת היתרונות של 'השדרה' 

מותג הלבשה, או תכשיטים, כלי בית או טקסטיל לבית, סופרמרקט או סוכנות רכב, סניף בנק או דראגסטור, רשת צעצועים או רשת ספרים, מסעדת גורמה או מזון מהיר. לא משנה איזה עסק יש לכם, אם יש לכם עסק טוב הפונה לציבור החרדי – מקומכם איתנו.

ב'השדרה' תוכלו לשכור חנויות בגדלים שונים, במיקום סופר מרכזי שיהווה נקודת מגנט לציבור חרדי  ענק – והוא בדיוק קהל היעד שלך.

השדרה תהיה החלופה האידיאלית של תושבי בית שמש לנסיעות ושוטטות  ברבי עקיבא בבני ברק או במלכי ישראל בירושלים. 

  • המיקום: 'השדרה' שוכנת במרכז בית שמש, במפגש שבין רמה א' ו-ג', סמוך לרמת שילה וצמוד לשכונת המע"ר הנבנית כעת. כאמור, בכל האזור אין עוד מרכז קניות כזה, ומיקומו הנוח הופך אותו לאטרקטיבי ביותר.
  • הביקוש: 140,000 מתושבי בית שמש משוועים למרכז קניות עוצמתי וראוי. המשפחות גדלות, שכונות חדשות נבנות והעיר מתוכננת להפוך בשנים הקרובות למטרופולין בן 250,000 איש! המוני קונים פוטנציאליים שמנותבים למקום אחד. אליכם.
  • העוצמה: 'השדרה' כוללת מעל 21,000 מ"ר של מסחר, הפרושים על פני 4 קומות של חוויית קניה חדשה ועוצמתית. מיטב החנויות, המותגים, השירותים ומתחמי המזון, הנותנים מענה של 360 מעלות לסל הקניות למשפחה החרדית. להיות שם זה ליהנות מכל הטוב הזה ולהעביר מסר ברור של יוקרה והצלחה ללקוחות שלכם.
  • הנגישות: 'השדרה' סמוכה לצירי תנועה מרכזיים ולמסוף תחבורה ציבורית. מאות מקומות חנייה מסודרת במקום, משלימים את רמת הנגישות ומקילים על משפחות מקרוב ומרחוק לבקר, להתאוורר ולמצוא כאן כל מה שהם צריכים.
  • החוויה: לנדוד למרחקים? להשתרך בשרב ובגשם לאורך גאולה ורחוב רבי עקיבא? הלקוח החרדי של היום רוצה יותר. במרכז מסחרי אחד, מרווח ומתקדם, מרהיב וממוזג עם מעליות ודרגנועים, גני שעשועים ואטרקציות לילדים, נעים לקנות וגם למכור.

 בחודשים הקרובים ייפתח אי"ה שלב א' של 'השדרה' וחלק גדול מהחנויות כבר הושכרו למותגים ולשירותים המובילים ביותר במגזר.

מהרו לתפוס את המקום הטוב ביותר לעסק שלכם. השאירו פרטים ונשוב אליכם>>>

בית שמש מרכז עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד