י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עושים חסד

איוונקה טראמפ, וג'ראד קושנר מסייעים למאמצי החילוץ במיאמי

בתו וחתנו של הנשיא לשעבר טראמפ מתגייסים לטובת האסון שבקרבת מקום מגוריהם ומוזילים מכספם לטובת רכישת מזון עבור צוותי החילוץ שעמלים בזירה סביב השעון

איוונקה טראמפ, וג'ראד קושנר מסייעים למאמצי החילוץ במיאמי
יועץ הנשיא ג'ארד קושנר צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

איוונקה טראמפ, בתו של הנשיא לשעבר ובעלה ג'רארד קושנר מסייעים למאמצי החילוץ במגדל שקרס במיאמי, שנמצא שני רחובות מביתם.

זוג היהודים תרמו כסף כדי לממן אוכל למשך שבוע עבור מתנדבים שעמלים יומם ולילה בזירת אסון קריסת מגדל הדירות 'צ'אמפליין דרום' בסרפסייד, מיאמי שבפלורידה, שבו נספו לפחות 11 בני אדם, ו-150 עדיין נעדרים, כך על פי ערוץ NBC-TV. בתו הגדולה של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ובעלה ושלושת ילדיהם שכרו בית על רצועת החוף היוקרתית מאז הבחירות לנשיאות בנובמבר. אולם הם לא היו בביתם כשהקריסה התרחשה.

הכתובת שלהם בקצה חוף הים, ברחוב 89 - שדרת קולינס. זירת האסון במגדלי צ'אמפליין, נמצא במרחק שני רחובות משם, במספר 87.

בתוך כך, עיריית מיאמי-דייד החליטה לכבד את הקורבנות מהתמוטטות הדירות בסורפסייד, עיריית מיאמי ביטלה את הפסטיבל השנתי שלה לרגל יום העצמאות ב-4 ביולי ברחוב 72 ובשדרת קולינס.

החקירה על האסון עדיין לא נפתחה, אך ראש רובע סורפסייד, צ'רלס בורקט, אמר לאחר קריסת הדירות הטראגית. "בניינים באמריקה פשוט לא נופלים ככה, זו תופעת עולם שלישית".

מושל פלורידה, רון דה סאנטיס נפגש עם בני משפחה של קורבנות שנעדרים בקריסת הבניין בסורפסייד. בין אלה שפגש המושל הייתה משפחת רוזנברג, ששלושה מבני משפחתם נעדרים תחת ההריסות.

ג'ארד קושנר דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד