כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"יקבלו שיימינג אם צריך"

היועצים הפרלמנטריים יוצאים למאבק על הזכויות

היועצים הפרלמנטריים של חברי הכנסת פותחים במאבק להעלאת שכרם וכן לשיפור תנאי העסקתם. בקבוצת הווטסאפ של המאבק הם מאיימים בשיימניג אם מי מהח"כים לא יתמוך בהם

היועצים הפרלמנטריים יוצאים למאבק על הזכויות
מזנון הכנסת צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

היועצים הפרלמנטריים פותחים במאבק לשיפור זכויותיהם והעלאת שכרם, כך פורסם היום (רביעי) ב'ערוץ 7'. לפי הפרסום, היועצים פתחו קבוצת ווטסאפ ייעודית למאבק והם דורשים שיפור משמעותי בתנאיהם.

לפי הדיווח היועצים הפרלמנטריים דורשים מלבד העלאה בשכרם, השתתפות המדינה בהוצאות הלינה שלהם במלונות בירושלים, מימון של נסיעותיהם בכבישי אגרה, ביטוח בריאות וגם.. חנייה במשכן הכנסת לכל אחד מהם.

היועצים דורשים לעגן את ההטבות בחקיקה ולשנות את הגדרתם לעובדי הכנסת במשרת אמון. בכוונת היועצים לגייס את חברי כנסת ולצאת למאבק עד למילוי דרישותיהם.

ב'ערוץ 7' מובא כי בקבוצת הוואטסאפ של המאבק הציע אחד המשתתפים לערוך שיימינג לח"כים שלא יתמכו במאבקם: "אם יהיו פוליטיקאים שיעשו לנו בעיות הם גם יקבלו שיימינג אם צריך".

יועצת נוספת תיארה את האפליה שהיא חשה מול עובדים אחרים במשכן: "לי אישית מאוד הפריע בלילה הלבן שהח"כים מקבלים ארוחות, קפה ותה בפרסה, ואנחנו היועצים צריכים לגהץ את האשראי כל הערב במזנון".

יועצים פרלמנטריים העלאת שכר כנסת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד