י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
עורכת הדין המופלאה

התמונה ששברה את לב הגולשים: מיטת קומתיים ריקה

שבוע בדיוק חלף מאז אותה קריסה שהרעידה את מיאמי ופינוי הריסות הבניין נמצא רק בחלקו הראשון | תמונה של מיטת קומותיים הניצבת בשלמותה מעל ערמות האבן והטיח שודרה ללא הרף בכלי התקשורת | מכרים משייכים אותה לדירתה של עו"ד יהודייה המוגדרת כנעדרת

התמונה ששברה את לב הגולשים: מיטת קומתיים ריקה
מיטת קומתיים. אילוסטרציה צילום: unsplash

תמונה של מיטת קומותיים הניצבת על גבי ההריסות של מגדל הדירות בפלורידה עוררה הדים רבים ברחבי הרשת ובכלי התקשורת שהרבו לשדר אותה שוב ושוב. לפי הדיווחים המיטה היתה ממוקמת בפנטהאוז המושכר של עורכת דין יהודיה ממנהטן שנחשבת כנעדרת ותפילות רבות נישאות לדשלומה.

התמונה קורעת הלב גרמה לרבים לתהות אם ילד או ילדים ישנו בחדר כאשר מגדל צ'אמפליין דרום קרס בחלקו ביום חמישי, כך דיווח אתר Miami Herald. עם זאת, זה נראה לא סביר מכיוון שהמיטה הייתה חלק מיחידה מרוהטת שעורכת הדין לינדה מארץ' שכרה מחברת תיווך נדל''ן, באתר החברה נראה החדר עם המיטות, אך האישה התגוררה שם לבדה.

הנעדרת היהודיה לינדה מארץ' בת 58, עברה לאחרונה לסורפסייד מהתפוח הגדול, לבדה, בשביל "התחלה חדשה", חברתה רושל לאופר סיפרה כי "היא שלחה לי תמונות של הדירה". "המקום יפהפה, מול הים, עם נוף יפה". לאופר סיפרה כי חברתה השתמשה בחדר השינה השני כמשרד ביתי - מה שמסביר את הכיסא המשרדי השחור שנראה ליד מיטת הקומותיים בדירה ההרוסה, אותה שכרה עורכת הדין בחודש מרץ האחרון.

תמונות של הדירה עם שני חדרי שינה הופיעו גם באתר ההשכרה Apartments ביום רביעי בבוקר, כולל תמונה של מיטת הקומותיים.

מארץ' שהתגוררה לבדה ולא היו לה ילדים, איבדה את אחותה לפני למעלה מעשור ממחלת הסרטן לאחר מכן שני הוריה נפטרו. "אפשר היה לדעת שיש לה את הכאב הבסיסי הזה שהיא מרחיקה, עם כל כך הרבה אבדות", אמרה חברתה פאולה סילברמן ל'ג'רוזלם פוסט'.

"היא הכירה את כולם, היית הולך ברחוב והיית רואה אותה מדברת עם כולם, מחלקת מסכות לכולם, היה לה לב זהב" אמרה סילברמן. לדברי סילברמן, היא עזרה ללא תשלום כאשר חברים נזקקו לעזרה משפטית.

סילברמן ציינה כי חברתה הביעה חשש כבד ממגדלי צ'אמפליין. לדברי סילברמן, ימים ספורים לפני הקריסה מארץ' שלחה לה הודעה כי היא מחפשת לעזוב שם, היא היתה "אומללה", אמרה.

סילברמן אמרה כי התלונה העיקרית של מארץ' היה על הרעש מחוץ לבניין עקב בנייה. "קידוחים ללא הפסקה שלא הודיעו לה עליהם, היא סבלה בדירה ההיא, היא הייתה שם שלושה חודשים ולא היה לה רגע של שלווה, הצער הגדול ביותר שלי הוא שלא הגעתי לשם לעזור לה לעבור ולחפש דירה חדשה".

"הייתי משותקת בשלושת הימים האחרונים" סיפרה. "והחדשות כל הזמן מראות את דירתה שוב ושוב, את זו עם מיטות הקומותיים". סילברמן ציינה כי מארץ' הייתה עמוד התווך של הקהילה היהודית, הן בניו יורק והן בסורפסייד, שמונה אוכלוסייה של כ-6,000, שליש מהם יהודים. "היא הייתה נותנת המון צדקה היא ידעה בדיוק מה אנשים צריכים, היא הייתה אומרת המון תהילים, עכשיו, הקמנו קבוצה שתתפלל בשבילה" אמרה סילברמן והוסיפה כי היא לא מאמינה שחברה שלה תימצא בחיים. "כולם אוהבים את לינדה, יהודים ולא יהודים, כולם אומרים בשבילה תהילים כי היא אחד מאותם אנשים שגם אם לא הכרת אותה, היא נגעה בך".

אסון מיאמי קריסת בניין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד