י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לא מאבדים תקווה

הוריו של אילן שנעדר בין ההריסות: "יכול לקרות נס"

ככל שנוקף הזמן מתבררים עוד ועוד פרטים על היקף האסון הנורא שגבה ככל הנראה את חייהם של עשרות בני אדם אם לא מאות, רח"ל | בין הנעדרים נמנה סטודנט יהודי שהוריו מסרבים להרפות מהתקווה כי הוא יימצא חי מתחת להריסות הרבות

הוריו של אילן שנעדר בין ההריסות: "יכול לקרות נס"
אילן נייבריב צילום: באדיבות המשפחה

סטודנט צעיר מאוניברסיטת שיקגו הוא בין האנשים שעדיין לא נמצאו בהריסות בפלורידה, משפחתו של אילן נייבריב שוחחה עם תקשורת מקומית, והם אמרו שזה הולך ונהיה קשה יותר בכל שעה שעוברת, אבל הם עדיין לא איבדו את התקווה לגמרי.

"אנחנו רואים את זה בטלוויזיה 24 שעות. אנחנו רואים מלמעלה, עם רחפן, אבל ללכת לאתר, זה לוחץ בלב. הרגשנו שאנחנו חייבים לעשות את זה, אבל זה היה קשה", אמרה רונית, אמו של אילן.

אילן היה בקומה השמינית של הבניין בן 12 הקומות כאשר קרס. סיים את שנתו השלישית באוניברסיטת שיקגו, שם למד במגמת פיזיקה והנדסה מולקולרית והיה מעורב מאוד בקהילה היהודית בקמפוס.

אילן נייריב.

אילן גדל בהוואי. הוריו, המתגוררים כיום בפלורידה - לא רחוק ממקום שהייתו של אילן - אינם מפנים אצבע מאשימה לאף אחד, אלא זועמים. "כשיש לך התפרצות הר געש אתה יודע את מהותו, אבל כאן זה כישלון אנושי. אז אנחנו ממש נסערים מכיוון שניתן היה למנוע את זה", אמר קרלוס, אביו של אילן.

הם אומרים שהלילות שלהם קצרים והימים ארוכים. הם נמצאים זמן רב במרכז שהוקם במיוחד למשפחות המחפשות אחר יקיריהם וגם רוצים תשובות. "הוא עשוי להימצא מחר, אני לא חושב שזה אפשרות אפילו קלושה, אבל נס יכול לקרות, אבל האמת שזה סיוט שאנחנו לא יכולים להבין, אף אחד לא יכול" אמר קרלוס.

הפתק שהונח בכותל.

המשפחה אומרת שהם חשים את התמיכה הן מהחברים בהוואי והן מקהילת אוניברסיטת שיקגו והם מנסים להכין את עצמם לגרוע מכל. "אנו יודעים כהורים שאין תקופת אבל לנצח, ואנחנו מבינים שנצא מזה. אנחנו משפחה - יש לנו שתי בנות מדהימות, יש לנו החברות שלהן שתומכות בהן, יש לנו אחד את השני, יש לנו אנשים כאן אבל נצטער לעד" אמרה רונית.

רונית, אמו של אילן פרסמה בחשבון הפייסבוק שלה תמונה של פתק עם בקשה מאלוקים למצוא את הבן אילן, הפתק הוטמן על ידי מכר המשפחה בין אבני הכותל המערבי.

נעדר אסון מיאמי קריסת בניין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד