י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
גם בעניינים אזרחיים

קריאה לשר הדתות: השב סמכויות לבתי הדין הרבניים

לאחר שהגיש הצעת חוק שרוצה להחזיר לבתי הדין הרבניים סמכויות, חה"כ אבי מעוז פנה לשר הדתות מתן כהנא - וקרא לו שיסייע לקבלת פטור מחובת הנחה: "בטוחני שתסייע בידי"

קריאה לשר הדתות: השב סמכויות לבתי הדין הרבניים
בית הדין בירושלים צילום: פלאש 90

אחרי שהגיש את ההצעה בעקבות מהלכיו של שר הדתות, אמש (רביעי) יו"ר מפלגת 'נעם' חבר הכנסת אבי מעוז פנה אל האחרון, וביקש שיקדם את החוק שיחזיר את הסמכויות לבתי הדין הרבניים.

מעוז שיגר מכתב לשר הדתות מתן כהנא, ובו ביקש שיקדם את הצעת החוק, שפורסמה לראשונה ב'בחדרי חרדים', שמחזירה לבתי הדין הרבניים את ההסכמות לעסוק בעניינים אזרחיים.

"שמחתי לשמוע על הודעתך שבכוונתך להרחיב את סמכויות בתי הדין הרבניים לעסוק גם בדיני ממונות", פתח מעוז במכתבו. "אשר על כן, בטוחני שתסייע בידי לקדם את הצעת החוק שהנחתי על שולחן הכנסת השבוע - הצעת חוק שיפוט בתי דין רבניים".

הוא המשיך: "בהצעת החוק אני מציע לעגן בחוק את סמכותם של בתי הדין הרבניים לדון בהסכמת הצדדים בעניינים אזרחיים היכולים לשמש נושא להסכם בין צדדים".

"לאור האמור אודה לסיועך מול יו"ר הקואליציה והועדה המסדרת על מנת לקבל פטור מחובת הנחה, ובאם לא יקבל פטור מהנחה ויגיע לוועדת שרים לענייני חקיקה תצביע בעדו בוועדה והחוק יקבל תמיכה מצד הממשלה". קרא לשר הדתות.

אבי מעוז מתן כהנא בית הדין הרבני סמכויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד