י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"בחצות מדדתי את החום"

פוטין חשף לראשונה איזה חיסון לקורונה נטל

נשיא רוסיה פוטין התייחס במשרד טלוויזיוני מיוחד לחיסון לקורונה שקיבל וסיפר מאילו תופעות לוואי סבל לאחר קבלת החיסון. "הצבא מתחסן עם ספוטניק ואחרי הכול אני המפקד העליון של הצבא"

פוטין חשף לראשונה איזה חיסון לקורונה נטל
ולדימיר פוטין צילום: pixabay

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין התייחס לשלל נושאים מעניינים וגם סיפר איזה חיסון לקורונה קיבל ומה היו התופעות מהן סבל לאחר הזריקה. את הדברים אמר פוטין במשדר טלוויזיה מסורתי שנערך מדי שנה ובו הוא משיב לשאלות רנדומליות של אזרחים. מבקרי השלטון אגב טוענים כי הכול מבויים כהלכה.

באופן מפתיע, פוטין התייחס לראשונה במשדר המיוחד לחיסון שקיבל נגד נגיף הקורונה, נושא אליו לא התייחס בעבר. לשאלה של אזרח שתהה איזה חיסון נטל ומה הרגיש, השיב הנשיא: "חשבתי שאני צריך להיות מוגן ככל האפשר. אז בחרתי להתחסן עם החיסון ספוטניק".

פוטין שיבח את החיסון הרוסי ואמר כי "הצבא מתחסן עם ספוטניק ואחרי הכול אני המפקד העליון של הצבא". בהתייחסו לתופעות הלוואי מהחיסון ציין: "אחרי הזריקה הראשונה בכלל לא הרגשתי כלום. לאחר כארבע שעות הייתה קצת רגישות במקום שבו קיבלתי את הזריקה". הוא הוסיף כי "התחסנתי במנה השנייה בצהריים. בחצות מדדתי את החום שלי. היו לי 37.2 מעלות (צלזיוס). הלכתי לישון והתעוררתי והטמפרטורה שלי הייתה 36.6. זהו זה". 

פוטין אוחז בשלטון רוסיה כבר 21 שנים, ולאחרונה עבר חוק בדומה הרוסי שמקבע עוד את שלטונו ויאפשר לו להתמודד לשתי כהונות נוספות ולהישאר בשלטון עד 2036.

 

ולידמיר פוטין רוסיה ספוטניק 5

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד