י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הסתיר רימון וסכין

כתב אישום: כך חצה תושב הרצועה לשטח ישראל

כתב אישום הוגש לבית המשפט נגד צעיר תושב רצועת עזה בשם אברהים שאוי, בן 18, שהסתנן לישראל כשהוא מזוין בנשק קר ועל גופו רימון

כתב אישום: כך חצה תושב הרצועה לשטח ישראל
אילוסטרציה צילום: pixabay

פרקליטות מחוז דרום הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד צעיר תושב רצועת עזה אברהים שאוי, בן 18, אשר הסתנן לישראל, כשהוא מזוין בנשק קר ועל גופו רימון. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של הסתננות מזוינת ונשיאת נשק.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין אלכס דרנבוים, בתאריך 10.6.21, החליט אברהים שאוי להסתנן לשטח מדינת ישראל, כשהוא נושא על גופו רימון רסס, מה שנחזה להיות מטען מאולתר וכן 3 סכינים, שאחד מהם הסתיר מתחת לבגדיו כשהוא מודבק בנייר דבק.

עוד עולה מכתב האישום כי סמוך לשעה 20:00, התקרב שאוי לגדר המערכת ועבר את הגדר הראשונה, כשהוא מתקדם לעבר הגדר השנייה, בתוך שטח ישראל.  כוחות צה"ל הבחינו בו מתקדם לעבר הגדר, ואף נורו לעברו יריות אזהרה.

שאוי, לפי כתב האישום, נדרש על ידי החיילים להוציא את מה שבכליו, והוא נענה לדרישותיהם, אך הותיר את הסכין המוסתרת על גופו, על מנת לעשות בה שימוש לאחר מכן.

בסופו של דבר, הצליחו הלוחמים לעצור את שאוי מבלי שפגע באחד מהם. כעת, בפרקליטות מבקשים מבית המשפט לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

רצועת עזה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד