י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מקווים לנס

משפ' שפיגל מקווה לפגוש את ביידן בזירת האסון

משפחת שפיגל שאמם נעדרת באסון במיאמי מקווה להיפגש עם הנשיא ביידן, "אני רוצה שהוא יראה מי זאת אמא שלנו, היא עוסקת בנושא השואה שנים רבות"

משפ' שפיגל מקווה לפגוש את ביידן בזירת האסון
כוחות החילוץ בפעולה צילום: Miami Beach Fire

היום זהו היום השביעי מאז קריסת בניין הדירות בסורפסייד, פלורידה - משפחות שאהוביהן עדיין נעדרים נותרות חרדות וחוששות כי הסיכוי אפסי למצוא ניצולים, כולל רחל שפיגל, אמה של רחל שפיגל, ג'ודי, בת 65, התגוררה במגדל שהתמוטט ועדיין לא נמצאה.

משפחת שפיגל, ידועה בעבודת המחקר של זיכרון השואה, המשפחה מקווה לפגוש את הנשיא ג'ו ביידן בפלורידה היום (חמישי). רחל סיפרה לתקשורת המקומית, "אבא שלי רוצה להיפגש עם הנשיא, אז אני מנסה לעשות כל מה שאני יכולה לעשות שזה יקרה, רק כדי שאבא שלי ילחץ את ידו של הנשיא, כדי לוודא שהנשיא יודע מי היא אמא שלי. אני לא הולכת להפסיק עד שכולם יידעו מי היא אמא שלי ושאנחנו מחפשים אותה", אמרה שפיגל. רחל אומרת שהיא ומשפחתה יודעים שהסיכויים נגדם, במיוחד ככל שעוברים הימים, אך מאמינים שנס יכול לקרות.

המשפחה פרסמה פוסט עצוב מאוד על בו סיפרה על ההתמודדות: "נצטרך לתמוך באבינו בבניית חייו מחדש. אמא שלנו ג'ודי הייתה הדבק ששמר על המשפחה שלנו. כל המזכרות המשפחתיות, התמונות, הבגדים והירושות שאספו אבינו ואימנו במהלך 65 השנים האחרונות אבדו תוך שניות ספורות כאשר בניין מגדל צ'אמפליין דרום קרס. אנחנו הקמנו קרן סיוע שתשמש תחילה לסייע בשיקום לפחות למראית עין של נורמליות על ידי החלפת הפריטים שאבדו באירוע הנורא הזה".

בני המשפחה, ילדיה, יהושע, רחל, ומיכאל, סיפרו על מספר פרויקטים חברתיים שאמם לקחה חלק, אחד מהם מאד מאד מרגש: "אמא שלנו גם הייתה חברה קרובה של אווה שלוס, ניצולת שואה אוסטרית-אנגלית, שחיברה כמה ספרים ומדברת ברחבי העולם כדי להפיץ את המודעות לסיפור משפחתה בתקופת השואה. לאחר המלחמה, אוטו פרנק, אביה של הילדה היהודייה המפורסמת אנה פרנק, התחתן עם אמה של אווה. אמא שלנו נסעה בכל העולם לתמוך באווה, ומטרתנו להמשיך ולתמוך בה ולהפיץ את המודעות לשואה באופן שאמא שלנו עשתה".

אסון מיאמי פלורידה ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד