י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מונעים מהקשישה להיכנס | תיעוד

בעל החנות שובר שתיקה: "קיבלתי איומים על חיי והמשטרה מתעלמת"

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראים קיצונים חוסמים את  המעבר לאישה מבוגרת שמנסה להיכנס לחנות סלולר בעיר בני ברק, ומתעלמים בבוטות מפניותיה | לקראת ההפגנה שצפויה היום, הגיע בעל החנות לתחנת המשטרה וחשף את מסע ההתעללות שהוא עובר | כל הפרטים

בעל החנות שובר שתיקה: "קיבלתי איומים על חיי והמשטרה מתעלמת"
ההפגנה מול חנות הסלולר 'דידי פון' ברחוב רבי עקיבא בבני ברק צילום: באדיבות המצלם

קיצונים הגיעו אמש (רביעי) להפגין נגד חנות הסלולר 'דידי פון' ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, שסירבה לקבל את "תכתיבי הכשרות" של ועדת הרבנים.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נצפים מפגינים שחוסמים את המעבר לחנות ומתעלמים בבוטות מאישה מבוגרת שמנסה להיכנס לחנות.

היום (חמישי) מתוכננת הפגנה נוספת וגדולה יותר, נגד בעל החנות. במודעות שפורסמו לקראת ההפגנה נכתב כי "חנויות הפלאפונים במערב בני ברק מאיימות על תושבי העיר וצאצאיה".

חשיפה: המאפיה החרדית שמטילה אימה על חנויות הסלולר בבני ברק

בתוך כך, בעל החנות שטוען כי פרנסתו נפגעת בגלל ההפגנות וההתפרעויות, הגיע היום (חמישי) לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונה.

בפנייה ששלח למשטרה ושתוכנה הגיע ל'בחדרי חרדים' הוא כתב: "לכבוד משטרת ישראל, לאחר פניות רבות אליכם – פניות שכולן לא נענו, אני פונה שוב ומבקש באופן נחרץ את התערבותכם המיידית במניעת האלימות האגרסיבית המופנית כלפיי מזה כחודשיים".

בעל החנות כתב: "אם אין ביכולתכם להגן עלי, אני מבקש הסבר ברור מדוע אתם כל כך חסרי אונים מול קבוצת חרדים מתפרעת... עם התגובה או עם חוסר התגובה שלכם, אני נאלץ לערב את התקשורת הממתינה לשמוע מכם תשובה הולמת לתיאורים הבאים:

1. מזה כחודשיים קבוצת חרדים המנוהלת על ידי עסקנים שתלטניים הקימה קו הפגנות בו היא מעדכנת את ציבור המפגינים בשעות ההפגנה, בדרך כלל שעות הערב 19:00-21:00".

מטרתם המוצהרת היא לגרום לכל בעלי החנויות של הסלולר להפוך את אותם עסקנים למשגיחי כשרות ולמעשה ליטול את כל הרווח של ההכנסות לכיסם. רוב בעלי החנויות נכנעו לטרור ולאלימות שלהם, פשטו רגל או לקחו כשרות ובכך למעשה איבדו את פרנסתם".

2. המפגינים משתמשים בילדים קטנים ובנערים, משליכים לעבר החנות שלי-"דידי פון"- שנמצאת בר' עקיבא 20  ב"ב - פסולת וחפצים במטרה לגרור אותנו לאלימות".

3. המבוגרים חוסמים את פתח החנות בגופם ומונעים מלקוחות להיכנס, צועקים וצורחים עליהם, דוחפים נשים וילדים ללא אבחנה כפי שמתועד במצלמות האבטחה".

4. המפגינים עושים עלינו מצור ומקיפים אותנו כשאנחנו יוצאים או נכנסים לחנות, בועטים בנו, משפילים, ומקללים קללות כמו: "אני מתפלל עליכם מידי יום שתמותו מהמחלה ושהילדים שלכם ימותו מיתה משונה", כך מידי יום, מחפשים להתיש אותנו נפשית ומוראלית".

5. המפגינים מנסים באופן קבוע לגרור אותנו למעשי אלימות ועד כה הצלחנו לשמור על איפוק ולנסות להתמודד בדרכים חוקיות. המשטרה עומדת ללא מעש מולם וכך כח ההרתעה המשטרתי נפגע משמעותית".

6. קיבלתי לא מעט איומים על חיי בדרכים אנונימיות, הצלחתי לתעד איום כזה ופניתי איתו אליכם".

7. הגשתי תלונה כבר 6 פעמים והמשטרה מתעלמת!!! ביקשתי לפחות שתמנעו מהם לעמוד בפתח החנות ושלא יעברו א ת הגדר- אך גם בקשה זו לא נענתה מצידכם!".

8. כל חטאי הוא שאני מנסה להתפרנס, איני עובר ואיני מתריס על חוקי החברה החרדית (שאני משתייך אליה בין כה וכה...) כל הניידים בחנות כשרים, מפוקחים ומושגחים. הרצון שלהם הוא אך ורק לשלוט בנתח ההכנסה המשמעותי מהרווחים באמצעות כשרות מפוברקת. כך הם פעלו באגרסיביות כלפי כל בעלי החנויות באזור והצליחו להכניע את רובם".

9. הכנסותיי נפגעו באופן משמעותי בחודשיים האחרונים בעקבות אזלת ידה של המשטרה להתמודד עם התופעה".

10. במדינה מתוקנת שבה צבא חזק ומשטרה חזקה כמו אצלינו, לא ניתן להעלות על הדעת ולאפשר פגיעה בזכויות אדם בסיסיות שנשללות מבעלי מחנויות רבים יום אחר יום- הזכות להתפרנס בכבוד, חופש העיסוק, חופש התנועה, הזכות לביטחון אישי וכו'".

11. אני שב ומבקש בתוקף את התערבות המשטרה באופן מיידי – ההפגנות הולכות ונעשות אלימות יותר ומסוכנות יותר, הם רואים שאני לא נכנע ומגבירים את האגרסיביות שלהם, אני חושש לחיי, לפרנסתי, ולבריאות הנפש שלי. לא יתכן להפקיר כל כך הרבה בעלי חנויות לידיים של מאפיונרים חרדים!!!".

לסיון הוא כותב: "ממתין לתגובתכם, דוד דוידוב, מנהל חנות "דידי פון"- רבי עקיבא 20 ב"ב", לשון הפנייה למשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר: "בניגוד מוחלט לנטען, משטרת ישראל פועלת לשמירה על הסדר הציבורי במקום נוכח מחאות רבות משתתפים של תושבי המקום, זאת לצד חקירת האירועים, על מנת להגיע לחקר האמת".

סלולר פגעי הטכנולוגיה מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 60 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד