י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המשטרה חוקרת

תעלומה: חיפושים אחר אם ובנה הפעוט בצפון

תושבת חיפה נעלמה אמש יחד עם בנה הפעוט, לאחר שיצאה ממעון לפעוטות בסיכון בעיר | המשטרה פתחה בחקירה לאחר שקיבלה דיווח על ההיעדרות מרשויות הרווחה - ומבקשת את עזרת הציבור בחיפושים

תעלומה: חיפושים אחר אם ובנה הפעוט בצפון
הפעוט שנעדר צילום: דוברות המשטרה

המשטרה חוקרת את היעלמותה של אישה תושבת הצפון יחד עם בנה, תינוק כבן חצי שנה ומבקשת את עזרת הציבור באיתורם. אתמול פתחה המשטרה בחקירה, עם קבלת דיווח מרשויות הרווחה בדבר היעלמותה של האישה ממעון לפעוטות בסיכון.

"מראשיתה של החקירה, משטרת ישראל מפעילה את כלל האמצעים העומדים לרשותה בשיתוף גורמים מקצועיים נוספים, הכול במטרה לאתר את התינוק בהקדם ולוודא את שלומו ובטחונו", נמסר מהמשטרה.


הפעוט. צילום: דוברות המשטרה

האישה, תושבת חיפה יחד עם בנה, נעלמה מיחידת האימהות בבית שבתאי לוי בעיר, מקום בו שוהה הקטין עם האם תחת צו הוצאה ממשמורת. בית משפט השלום בחיפה נתן אתמול החלטה בה התיר לפרסם תמונתו ושמו של הפעוט וכן תמונתה של האם וכל פרט רלוונטי.

בהודעת המשטרה נאמר כי היא מבקשת את עזרת הציבור באיתור הילד או כל פרט היכול לסייע למשטרה לאתר את מיקומו או מיקומה של האם, העונה לשם אנטונלה יחייב כבת 25, ולדווח על כך למוקד 100 של המשטרה או לתחנת משטרת חיפה בטלפון: 04-8648811

נעדרים חיפושים חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד