י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לפיד נדרש להתערב

דיווח: עימות פנימי בין השרים של 'יש עתיד'

בצל העימותים על חוק האזרחות בקואליציה, מאבקים פנימיים גם בתוך 'יש עתיד' - כשעל המוקד עימות בין השרים מאיר כהן ואורנה ברביבאי על זרוע "העבודה" | יו"ר המפלגה יאיר לפיד התערב ומינה גורם מקצועי שפסק שהזרוע תעבור לברביבאי

דיווח: עימות פנימי בין השרים של 'יש עתיד'
מאיר כהן מסתודד עם לפיד בכנסת צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מבוכה אחר מבוכה, בעוד הכנסת סוערת ומפלגת 'ימינה' מובכת סביב הצבעתו הכפולה האסורה של סגן השר אביר קארה, כשברקע המשבר בקואליציה סביב חוק האזרחות, הערב (חמישי) דווח על עימות פנימי בין שני שרים במפלגת 'יש עתיד', כשהיו"ר יאיר לפיד נדרש להתערב.

המחלוקת, כך על פי הדיווח ב'חדשות 12', התגלעה בין שר העבודה והרווחה מאיר כהן לבין שרת הכלכלה אורנה ברביבאי. סביב נושא האחריות על זרוע "העבודה". 

לאחר שהשנים התעמתו, נקרא יו"ר מפלגתם יאיר לפיד להתערב במחלקות, והוא החליט למנות בורר שיקבע ביניהם, את נשיא התאחדות המלונות אמיר חייק.

לאחר שבדק את הנושא במשך שבועיים, פסק חייק כי זרוע העבודה צריכה להיות תחת משרד הכלכלה, משרדה של ברביבאי, שכיום נמצאת תחת משרד הרווחה של כהן.

כאמור שר "העבודה" והרווחה יישאר רק עם "הרווחה". האם המהלך שהסתדר לטובתה של ברביבאי, שהינה חדשה יותר במפלגה לעומת מאיר כהן שנמצא בה מיום הקמתה, ישפיע על מהלכיו בעתיד הקרוב, ימים יגידו.

יאיר לפיד מאיר כהן אורנה ברביבאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד