י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נתניהו: אתבע בחצי מיליון ש"ח

המשטרה פתחה בחקירה: ג'קוזי בקיסריה על חשבון המדינה

הרדיפה אחרי בני הזוג נתניהו נמשכת; למרות שהתקשורת ואנשי מרמה הצליחו להדיחו מהשלטון. מתפרסם הערב שמשטרת ישראל פתחה בחקירה בחשד לפיו ג'קוזי הותקן בביתו של נתניהו בקיסריה על חשבון המדינה במסווה של שיפוץ לצורכי ביטחון | נתניהו מכחיש ומגיש תביעה

המשטרה פתחה בחקירה: ג'קוזי בקיסריה על חשבון המדינה
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מערכת המשפט ממשיכה לרדוף את חבר הכנסת בנימין נתניהו, גם אחרי שהדחתו מראשות הממשלה אחרי תריסר שנים רצופות צלחה בדרכי רמייה והונאה. הערב מדווח כי משטרת ישראל פתחה בחקירת חשד שג'קוזי בשווי חמישים אלף שקלים הותקן בביתו של נתניהו בקיסריה, ולפי הפרסום של גיא פלג ב'חדשות 12' בנייתו מומנה במסווה של שיפוץ לצורכי ביטחון - על חשבון המדינה.

לפי הדיווח, החקירה נפתחה בימים האחרונים ביחידה הארצית לחקירות הונאה אחרי שחומר הועבר מהיועמ"שית של משרד ראש הממשלה ליועמ"ש אביחי מנדלבליט. לפי הפרסום, כרגע ראש הממשלה או משפחתו אינם חשודים בדבר, אך יחד עם זאת גורם אכיפה מציין כי "הם מאתרים כאן דפוס".

בשלב הראשוני של החקירה החוקרים גבו עדויות מחשבים במשרד ראש הממשלה. גיא פלג מצטט גורם אכיפה שאמר לו כי החקירה נמצאת בראשיתה. אותו גורם אכיפה אומר כי לא מדובר בתיק 5,000 אבל בהחלט יש כאן סיפור שדומה לתיק המעונות.

מטעם משפחת נתניהו נמסר בתגובה לכתבה כי "מאז שהזוג נתניהו קנה את ביתם בקיסריה לפני כ-20 שנה לא הותקן בו שום ג׳קוזי, ומובן מאליו שהמדינה לא השקיעה אפילו אגורה במה שלא הותקן. זהו שקר מוחלט".

בהמשך פרסם ראש האופוזיציה נתניהו פוסט בפייסבוק שבו תקף את הפרסום ולסיום אף איים בתביעת הערוץ והעיתונאי המדווח: "לא יאומן! ערוץ 12, ערוץ התעמולה של השלטון, לא מפסיק לרגע לרדוף את האופוזיציה. הערב הם פתחו את המהדורה בפייק ניוז מוחלט וטענו שמתנהלת כביכול חקירה על התקנת ג׳קוזי על חשבון המדינה בבית משפחת נתניהו בקיסריה".

עוד תקף נתניהו: "רק מה? מאז שהזוג נתניהו קנו את ביתם בקיסריה לפני כ-20 שנה לא הותקן בו שום ג׳קוזי ומובן מאליו שהמדינה לא השקיעה אפילו אגורה בדבר שלא קיים. האם פרסום השקר הזה נועד להסתיר את המיליונים הרבים שמושקעים בימים אלה מכספם של אזרחי ישראל בבתיהם הפרטיים של בנט, גנץ ולפיד, במכפלות עצומות, לעומת עלויות סידורי הביטחון בבית רה״מ לשעבר בקיסריה?".

לסיום כתב ראש האופוזיציה, "כרגיל, ערוץ התעמולה לא ביקש אפילו תגובה טרם הפרסום השקרי. נשמח להגיש תביעות ענק נגד ערוץ 12 וגיא פלג על פרסום השקר הבוטה הזה".

ראש הממשלה לשעבר הוסיף מאוחר יותר וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "עוד הערב יגיש מטעמי עו"ד יוסי כהן מכתבי תביעה על הוצאת לשון הרע ודיבה נגד הערוצים 12, 13 ו-11, והכתבים גיא פלג ואביעד גליקמן, בסכום כולל של 500,000 שקל. הם פרסמו פרסום שקרי וכלל לא פנו קודם לכן לקבלת את תגובתנו".

בנימין נתניהו קיסריה חקירה ג'קוזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד