י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בראש הרשימה

לאומית שירותי בריאות מובילה במספר המתחסנים והמחלימים

בלאומית שירותי בריאות הודיעו במהלך השבוע האחרון על מערך חסר תקדים שיכלול שבעים מוקדים ברחבי הארץ בהם יינתנו החיסונים נגד נגיף הקורונה לבני הנוער | בלאומית שירותי בריאות אומרים כי, "ניכר שיש היענות גבוהה מאוד מצד אלפי הורים לחסן את ילדיהם" | במשרד הבריאות מציבים את לאומית בראש טבלת המתחסנים

לאומית שירותי בריאות מובילה במספר המתחסנים והמחלימים
מתחסנים בלאומית צילום: יח"צ

בשל החלטת מערכת הבריאות לחסן גם את בני הנוער נגד נגיף הקורונה יוצאים בלאומית שירותי בריאות במערך לוגיסטי מיוחד בכדי לחסן את כלל בני הנוער והילדים זאת בשל מקרי קורונה חדשים שהתגלו במהלך השבועיים האחרונים במספר מוקדים ברחבי הארץ, דבר שמגביר את החשש מפני התפרצות קורונה נוספת.

בלאומית שירותי בריאות הודיעו במהלך השבוע האחרון על מערך חסר תקדים שיכלול שבעים מוקדים במרכזי לאומית ברחבי הארץ בהם יינתנו החיסונים נגד נגיף הקורונה לבני הנוער, בזמינות ובתדירות, בלאומית אף מתגברים בכוח אדם בכדי למנוע תורים ארוכים ובכדי לאפשר לכלל בני הנוער להגיע ולהתחסן ללא עיכוב מיותר.

בלאומית שירותי בריאות אומרים כי, "ניכר שיש היענות גבוהה מאוד מצד אלפי הורים לחסן את ילדיהם, אנו מברכים על כך וזאת בשל הרצון של כולנו למנוע את המשך התפשטות נגיף הקורונה".

עוד הוסיפו בלאומית כי, "אנו קוראים להקדים ולהתחסן עד כ"ט בתמוז זאת בכדי שנוכל להעניק גם את המנה השנייה, לאחר מכן יצטרכו המתחסנים להמתין עד למשלוח הבא של חברת פייזר".

יצוין כי גם ד''ר משולם הרט מבכירי רופאי לאומית שירותי בריאות בבני ברק יצא במהלך השבוע האחרון במכתב מיוחד בו הוא מביע את דעתם של גדולי ישראל מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א ומרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט''א שהורו לבני הנוער לצאת ולהתחסן.

במכתבו כתב ד''ר הרט, "בהיות שהדבר נוגע לסכנה ולחשש פיקוח נפש לאחרים וכן לחולים ולמבוגרים, ובפרט שיש סכנה ממשית של ביטול תורה וסגירת בתי החינוך והישיבות ח"ו. על כן, כל התלמידים והתלמידות מגיל י"ב ואילך, כל שלא ידוע שבוודאי שחלו כבר בקורונה, יראו להתחסן כהוראת הרופאים, ויזכו לבריאות איתנה הם וכל צאצאיהם".

בתוך כך, גם ד"ר דורון דושניצקי מומחה לרפואת ילדים בלאומית שירותי בריאות התבטא במהלך השבוע האחרון בנושא חיסוני בני הנוער ואמר " בנושא חיסון בני נוער אנחנו שמים על המאזניים תועלת מול נזק, וכשרואים את היקף ההתפרצות - החיסון עדיף ומומלץ. כיום אין את הלבטים שהיו למבוגרים משום שיעילות החיסון ידועה וכבר בוצעו מיליוני חיסונים ברחבי העולם לקהל היעד".

בשל הוראת גדולי ישראל ומומחי הרפואה ניכר ביקוש ענק מאלפי הורים לחסן את ילדיהם ובלאומית שירותי בריאות ערוכים לכך מראש עם תגבור של כוח אדם ושבעים מוקדי חיסונים לבני הנוער הפזורים ברחבי הארץ דבר שיהווה מענה מהיר ומקצועי למתן החיסונים.

בתוך כך, נתון מרשים ביותר התפרסם השבוע כאשר בהערכת מצב של משרד הבריאות הוצג באופן חסר תקדים כי לאומית שירותי בריאות היא המובילה במספר המתחסנים והמחלימים בכל הגילאים, דבר שמציב את לאומית במקום הראשון בכל הנוגע למתן החיסונים.

הצבתה של לאומית בראש טבלת המתחסנים מגיעה לאחר עמל ויגיעה עצומה של כלל הצוותים שעשו ימים ולילות למען רבבות הלקוחות, החל מהשירות המהיר ועד המקצועיות והזמינות הגבוהה ביותר שנתנה מענה תמידי ומהיר.

 

קורונה חיסונים לאומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד