י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"יוצאת לדרך חדשה"

אחרי שביידן כרע לה ברך; זהו החלום של הרל"שית החרדית

הגב' רבקה רביץ מסכמת למעלה משני עשורים עם הנשיא ריבלין ומבהירה: "אני בטוחה שהוא יעשה עוד הרבה עבור המדינה, אבל אני אישית יוצאת לדרך חדשה, מחפשת נתיב, זה כנראה יהיה קשור לחברה הישראלית. זה חיידק שאני לא יכולה להיפטר ממנו"

אחרי שביידן כרע לה ברך; זהו החלום של הרל"שית החרדית
אילוסטרציה צילום: unsplash

בשבוע הקרוב יצא נשיא המדינה רובי ריבלין לאזרחות, והאנשים שסביבו מתחילים לחשב את דרכם העתידית. אחת הבולטות שבהן, היא הגב' רבקה רביץ, ראש הסגל בבית הנשיא, המלווה את ריבלין זה 23 שנים, עוד מלשכתו כחבר כנסת ויו"ר וועדות שונות, עבור דרך תפקיד יו"ר הכנסת וכלה בתפקיד האזרח מספר אחת.

בראיון נרחב שהעניקה רביץ לחן ארצי סרור ב'ידיעות אחרונות' הבוקר (שישי) התייחסה רביץ לעתידה: "הנשיא ריבלין הוא דמות מיוחדת כל כך, ומי שאיתו, איתו לתמיד, הוא אדם של אנשים, אני בטוחה שיעשה עוד הרבה עבור המדינה אבל אני אישית יוצאת לדרך חדשה, מחפשת נתיב, זה כנראה יהיה קשור לחברה הישראלית. זה חיידק שאני לא יכולה להיפטר ממנו".

כשנשאלה רביץ מה היא רוצה להיות, תשובתה היא לא פחות ממפתיעה: "הייתי רוצה להיות חברת הכנסת הראשונה במפלגת יהדות התורה".

עם זאת הדגישה רביץ כי היא עומדת על כך שזה צריך לקרות רק בצורה של הסכמה רחבה, ולא של כפייה: "בעיניי זה חייב להיות בדרך המלך, בשביל לייצג קהילה , צריך להיות חלק ממנה, אם מתריסים מול הרבנים אז זה כבר לא מייצג את הקהילה  אלא את הכבוד המדומה".

אירוע בולט ומיוחד בה נכחה רביץ כחלק מתפקידה בבית הנשיא, היה בשבוע האחרון עת הגיע הנשיא ריבלין לבית הלבן כהיענות להזמנתו של הנשיא ג'ו ביידן. הנשיא האמריקני השלישי אותו היא פגשה במהלך שנותיה עם ריבלין.

כשריבלין הציג בפני ביידן את ראש הסגל שלו, והבהיר כי מדובר באמא ל-12 ילדים כרע ביידן ברך כאות הערכה, והראה לנוכחים את תמונתה של אמו וסיפר עליה.

רבקה רביץ רובי ריבלין ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד