ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
מתגוננים ותוקפים

בנט ייגרר לבית המשפט? "הובהר ליועץ כי לא יקבל שכר"

בעודו מנסה להתרגל לתפקידו החדש, מתמודד נפתלי בנט עם תביעה מצד יועצו לשעבר שטוען שנגנבו ממנו רעיונות. במהלך השבוע אף פורסם כי בנט הציע לשלם לו מעט כסף, היועץ מתעקש ומאיים לתבוע במיליון ש"ח | "לפנים משורת הדין, ועל אף מופרכות הטענות, הוצע לו תשלום מתוך רצון טוב לסיים זאת בדרכי שלום", תוקפים בימינה

בנט ייגרר לבית המשפט? "הובהר ליועץ כי לא יקבל שכר"
נפתלי בנט בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יועצו לשעבר של נפתלי בנט, אודי רייטר, קובל על כך שראש הממשלה לקח ממנו תכנים ולא שילם עליהם או נתן קרדיט. במהלך השבוע דווח כי עורכי דינו של ראש הממשלה מציעים פיצויים של 30,000, אך רייטר טוען שהוצע יותר.

על פי הדיווח ב'חדשות 12' הבוקר (שישי) הסתיים המשא ומתן מבחינתו של רייטר, והוא נערך לתבוע מבנט כמיליון ש"ח.

עד כה לא נשמעה תגובה רשמית ממפלגתו של בנט. הבוקר עם פרסום הדברים מסרו ממפלגת 'ימינה' בתגובה לטענות: "כל איש ציבור שומע עצות של מאות ואלפי אזרחים, ובוחר מה לממש ומה לא. הובהר לרייטר מראש, ולכל אורך הדרך, כי הוא לא יועסק בתשלום".

עוד הוסיפו: "צר לנו על התנהלותו האובססיבית, הכפשותיו והדלפותיו לתקשורת. לפנים משורת הדין, ועל אף מופרכות הטענות, הוצע לו תשלום מתוך רצון טוב לסיים זאת בדרכי שלום, אך משסרב ואף המשיך בהכפשותיו האובססיביות העניין יעבור לבית משפט".

מוקדם יותר השבוע גולל רייטר את סדרת האירועים שהובילו לטענה שבנט לקח ממנו את 'תוכנית סינגפור' וחלקים מהספרון שלו 'איך לנצח מגיפה', כשהוא לא נתן קרדיט או שילם על כך.

‏"נפגשנו ודיברנו, הרבה מאחורי הקלעים. ההתנהלות שלהם קטסטרופלית מה שהם טוענים מול הראיות - זוועתי", סיפר ב'גלי ישראל'. "הם מתנערים ממה שכתוב. אני יצרתי את ‏הקמפיין של בנט, והוא עשה את מה שרציתי כל הקמפיין".

רייטר המשיך: "יש 1500 עמודי שיח עם תאריכים ושעות באופן רציף שמוכיחים שאני מייצר את התוכן עצמו ובנט פועל לפי התכנים שאני מייצר. עורכי הדין שלו הציעו לי בטלפון קרוב למאה חמישים אלף שקל, לא בכתב, בתקשורת הם סיפרו על ‏מוכנות לשלם 30 אלף שקלים".

"השיח שלי עם בנט היה 600 אלף לקמפיין ובונוס 500 אלף אם הוא יהיה רה"מ. עשינו ריאיון של שעה וחצי. אחר כך ביקש לחשוב על זה, ואז הוא הודיע שהוא לא הולך על זה, הוא שלל את ההצעה", הוסיף.

"אחרי כמה ימים הוא לקח את התכניות שלי", טען היועץ הפוליטי ואמר, "הלו תעצור שניה, אם אני לא עובד שלך - למה אתה ‏משתמש בתכניות שלי? מה שהוא עשה זה שהוא מחק את השם שלי ורשם את שלו, זה כמו גניבה לכל דבר".

"הוא המשיך אחר כך לבקש ממני ייעוץ. כתבתי לו 'או כסף או זכויות על התכנים שנתתי', שיכתוב לפחות קרדיט. גם על סינגפור וגם על 'איך לנצח מגיפה'. יש פה דברים שאם המדינה תדע - היא תרעד", סיכם.

נפתלי בנט ייעוץ תביעה משפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד