ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
כבר לא ג'קוזי

המשטרה תבדוק: כסף ציבורי שימש לבניית בריכה פרטית לנתניהו?

אמש דווח בחדשות כי המשטרה פתחה בחקירת חשד שתקציב שיועד לשיפוצים ביטחוניים מימן בניית ג'קוזי בביתו הפרטי של נתניהו. היום מתפרסם בערוץ מתחרה כי המשטרה בודקת חשד שתקציב ביטחוני שימש לבניית בריכה בבית הפרטי בקיסריה

המשטרה תבדוק: כסף ציבורי שימש לבניית בריכה פרטית לנתניהו?
נתניהו בבלפור צילום: Moshe Shai/FLASH90

אמש דווח ב'חדשות 12' שהמטרה פתחה בחקירה חשד לכאורה שבמסווה של שיפוצים לצרכים ביטחוניים נבנה בבית משפחת נתניהו בקיסריה ג'קוזי בעלות מוערכת של כ-50 אלף שקלים, וכל זאת על חשבון המדינה. לאחר שנתניהו הכחיש שיש ג'קוזי בביתו ואף איים בתביעה, מתפרסם הערב דווקא ב'ערוץ 13', שהמשטרה בודקת חשדות דומים - אך לא בג'קוזי, אלא בניית בריכה ומערכת תאורה על חשבון משלם המיסים.

לפי הפרסום של אביעד גליקמן, המשטרה תבדוק האם תקציב שיועד לשיפוצים על רקע ביטחוני בביתו הפרטי של ראש הממשלה נתניהו בקיסריה, שימש למטרות הפרטיות של המשפחה, בין היתר במימון בניית בריכה פרטית בשטח הבית וכן מערכת תאורה יקרה.

אמש דווח ב'חדשות 12' שמשטרת ישראל פתחה בחקירת חשד שג'קוזי בשווי חמישים אלף שקלים הותקן בביתו של נתניהו בקיסריה, ולפי הפרסום של גיא פלג, בנייתו מומנה במסווה של שיפוץ לצורכי ביטחון - על חשבון המדינה.

מטעם משפחת נתניהו נמסר בתגובה לכתבה כי "מאז שהזוג נתניהו קנה את ביתם בקיסריה לפני כ-20 שנה לא הותקן בו שום ג׳קוזי, ומובן מאליו שהמדינה לא השקיעה אפילו אגורה במה שלא הותקן. זהו שקר מוחלט".

בהמשך פרסם ראש האופוזיציה נתניהו פוסט בפייסבוק שבו תקף את הפרסום ולסיום אף איים בתביעת הערוץ והעיתונאי המדווח: "לא יאומן! ערוץ 12, ערוץ התעמולה של השלטון, לא מפסיק לרגע לרדוף את האופוזיציה. הערב הם פתחו את המהדורה בפייק ניוז מוחלט וטענו שמתנהלת כביכול חקירה על התקנת ג׳קוזי על חשבון המדינה בבית משפחת נתניהו בקיסריה".

עוד תקף נתניהו: "רק מה? מאז שהזוג נתניהו קנו את ביתם בקיסריה לפני כ-20 שנה לא הותקן בו שום ג׳קוזי ומובן מאליו שהמדינה לא השקיעה אפילו אגורה בדבר שלא קיים. האם פרסום השקר הזה נועד להסתיר את המיליונים הרבים שמושקעים בימים אלה מכספם של אזרחי ישראל בבתיהם הפרטיים של בנט, גנץ ולפיד, במכפלות עצומות, לעומת עלויות סידורי הביטחון בבית רה״מ לשעבר בקיסריה?".

לסיום כתב ראש האופוזיציה, "כרגיל, ערוץ התעמולה לא ביקש אפילו תגובה טרם הפרסום השקרי. נשמח להגיש תביעות ענק נגד ערוץ 12 וגיא פלג על פרסום השקר הבוטה הזה".

ראש הממשלה לשעבר הוסיף מאוחר יותר וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "עוד הערב יגיש מטעמי עו"ד יוסי כהן מכתבי תביעה על הוצאת לשון הרע ודיבה נגד הערוצים 12, 13 ו-11, והכתבים גיא פלג ואביעד גליקמן, בסכום כולל של 500,000 שקל. הם פרסמו פרסום שקרי וכלל לא פנו קודם לכן לקבלת את תגובתנו".

קיסריה פלילים חקירת משטרה בנימין נתניהו ג'קוזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד