י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אסון הקריסה

טרגדיה במיאמי: האב מצא את בתו בהריסות

טרגדיה בתוך האסון הכבד במיאמי: כבאי מצא את גופת בתו בתוך ההריסות בזירת הבניין שקרס. האב עטף את גופתה במעילו והניח דגל אמריקאי קטן על המעיל בזמן שהיא פונתה מהמקום | מספר הקורבנות עלה ל-24

טרגדיה במיאמי: האב מצא את בתו בהריסות
זירת האסון צילום: Miami Beach Police

מספר ההרוגים באסון קריסת הבניין במיאמי עלה ל-24, מספר הנעדרים עומד על 124. בתוך כך, כבאי מצוות החילוץ של מיאמי-דייד שסייע במאמצים למצוא ניצולים בסורפסייד, גילה את גופת בתו ביום חמישי האחרון.

האב עטף את גופת בתו במעילו והניח דגל אמריקאי קטן על המעיל בזמן שהיא פונתה מהמקום. הכבאי השבור, אחיו ומחלצים אחרים שעזרו לחפור במקום, ליוו את הגופה עם קבוצת שוטרים וכבאים. שמה של הילדה ואביה לא פורסמו עד-כה, גם שמו של המחלץ שדיווח על כך לשירות הכבאים לא פורסם.

ביום שישי אישר מפקד כיבוי האש במיאמי, ג'וזף זרלבאן, כי גופת ילדה בת שבע חולצה במהלך החיפושים ביום חמישי האחרון: "ליבנו ותפילתנו עם המשפחות שנפגעו מהטרגדיה הנוראית הזו", אמר זרלבאן  וסיפר כי "אנו יכולים לאשר כי בן למשפחת הכבאים שלנו בעיר מיאמי איבד את בתו בת השבע בקריסת הבניין".

ראש עיריית מחוז מיאמי-דייד, דניאלה לוין קאווה, אמרה כי הילדה היא אחת משני קורבנות שנמצאו במקום ביום חמישי, מה שהביא את מספר ההרוגים ל-24, כאשר 124 עדיין נעדרים עד יום שישי בצהריים.

הסיפור הטראגי של האב שמצא את גופת ביתו הגיע כאשר מאמצי החילוץ התחדשו ביום חמישי בערב, שעות לאחר שגורמים בצוותי החילוץ בפלורידה עצרו זמנית את הפעולות מחשש שחלקי המגדל שנותר יקרוס. ביום חמישי אמר ראש עיירת סורפסייד, צ'רלס בורקט, לרשת NBC, כי הם שוקלים לבצע הריסה מבוקרת של החלק שנותר ממגדלי צ'אמפליין דרום שעדיין עומד על תילו.

בורקט אמר כי מזג האוויר הקשה שבדרך, מעלה חשש נוסף לשלמות שרידי המגדל בן 12 הקומות. "אם הבניין שנותר ייפול, עלינו לוודא שהוא ייפול בצורה הנכונה", אמר.

אסון מיאמי קריסה קריסת מבנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד