י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כבשה את לבבות האמריקאים

הנשיא ביידן לאלישבע בת ה-12: "תנסי להיות חזקה"

הילדה החרדית בת ה-12 שאביה נעדר באסון הקריסה נפגשה עם הנשיא ביידן שעודד אותה. חייה של אלישבע ניצלו לאחר שלא שהתה בבית עם אביה, אלא שהתה באותו הזמן עם אמה שמתגוררת בבניין סמוך

הנשיא ביידן לאלישבע בת ה-12: "תנסי להיות חזקה"
ביידן בזירת האסון במיאמי צילום: באדיבות המצלם

הנשיא ג'ו ביידן נפגש עם אלישבע כהן, בתו בת ה-12 של ד"ר בראד כהן, שהתגורר במגדלי צ'אמפליין וכעת הוא נעדר יחד עם אחיו, ד"ר גארי כהן, שביקר אותו בליל הקריסה.

התמונה של אלישבע שפגשה את הנשיא ביידן פורסמה ברשתות החברתיות על ידי רשת CNN, התמונה פורסמה על ידי אמה של אלישבע, סוראיה כהן. על פי הדיווח ברשת NBC, חייה של אלישבע ניצלו לאחר שלא שהתה בבית עם אביה, אלא שהתה באותו הזמן עם אמה שמתגוררת בבניין סמוך. ביום חמישי האחרון פגש הנשיא ביידן את אלישבע.

ראש העיירה צ'ארלס בורקט אמר ל'דיילי מייל': "היא פגשה את הנשיא, הוא דיבר על משפחתו ועל הטרגדיה בחייו. הוא אמר במיוחד לאלישבע שתנסה להיות חזקה".

ה'דיילי מייל' מדווח, כי לאלישבע יש אח, אבי, בן 19, שהיה בישראל בזמן הטרגדיה, אך טס חזרה לארצות הברית כשקיבל חדשות על הטרגדיה הנוראה.

כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", אלישבע כהן בת ה-12, בתו של דר' בראד, עמדה בסמוך למקום הטרגדיה בסורפסייד בשעת לילה מאוחרת של יום חמישי, עת ארע האסון, לפני כשבועיים וקראה תהילים כשראש המחוז של סורפסייד צ'ארלס בורקט ניגש אליה.

"ראיתי את הילדה הקטנה הזו בעבר, ואני יודע בוודאות כי דיברנו בעבר", סיפר ראש המחוז. "היא ישבה בכיסא לבדה כשאף אחד לא נמצא בסביבתה, והתפללה ואני שאלתי אותה, איך את? את בסדר? היא הקריאה לעצמה תפילה יהודית, ישבה באתר שבו ככל הנראה נמצא אחד מהוריה. וזה באמת שבר אותי, אני אמצא אותה ואני אגיד לה שכולנו כאן בשבילה", סיפר אז ראש המחוז.

אלישבע לא הייתה לבד בתפילותיה, חור גדול נפער באלפי לבבות כשהתפרסמה בשבוע שעבר הידיעה כי אביה, ד"ר בראד (יעקב ראובן הכהן) כהן, ודודה, ד"ר גארי (צבי נתן הכהן), נמצאים מתחת לערמות ההריסות בסורפסייד.

אסון מיאמי ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד