י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ברוך דיין האמת

גאון בקבלה: גדול התלמידים של ר' מיכל הלך לעולמו

הגאון רבי ליפא קולפ זצ"ל, מתלמידי מרן הגרי"מ פינשטיין זצ"ל, הלך לעולמו. הלוויה הלילה בשעה 00.30 מרחוב סוקולוב בבני ברק לבית החיים פוניבז' שם ייטמן

גאון בקבלה: גדול התלמידים של ר' מיכל הלך לעולמו
נר נשמה. אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: הערב (מוצאי שבת קודש) נפטר לבית עולמו הגאון המקובל רבי ליפא קולפ זצ"ל שהיה גדול תלמידי מרן הגאון רבי מיכל פיינשטיין זצ"ל והוא בן 80 בפטירתו.

המנוח היה חתנו של הרב מאיר פינס ז"ל מת"א ולמד עשרות שנים אצל מרן הגרי"מ פיינשטיין זצ"ל, שהחשיבו לגדול תלמידיו - חברותא המיתולוגי של יבלחט"א בנו הגאון  רבי חיים שליט"א ראש ישיבת עטרת שלמה.

כמו"כ היה תלמיד בקבלה של המשגיח דפוניבז' הגאון הצדיק רבי חיים פרידלנדר זצ"ל למד עמו שנים רבות בחברותא כמו כן למד עם גאון המחשבה הגאון רבי יצחק הוטנר זצ"ל בעל ה'פחד יצחק', פעם בשנה היה מגיע לשיחה של הגאון רבי יונתן דייויד ראש ישיבת 'פחד יצחק' והוא היחיד שרבי יונתן מושיב לידו בסמוך אליו בשולחן.

בעשרים השנים האחרונות היה מוסר שיעורים בקבלה לקהל תלמידים של מרביצי תורה ויראה מצומצם, שלהתקבל לשיעורים אלו היה מאוד קשה.

מסע הלוויה הלילה (מוצאי שבת קודש, פרשת פנחס) בשעה 12.30 בלילה מביתו ברחוב סוקולוב בבני ברק דרך כולל חזון איש ברחוב סמטת האר"י לבית החיים פוניבז' שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.  

הרב פיינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד