ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
יעבוד מביתו

בצל הלחימה בנגיף: מנהל ביה"ח שיבא נדבק בקורונה

מנהל המרכז הרפואי שיבא, פרופ' יצחק קרייס, נמצא חיובי לנגיף הקורונה ובימים הקרובים הוא ימשיך את עבודתו מביתו | סביבתו הקרובה של הפרופסור נבדקה ולעת עתה תוצאות הבדיקות מראות שהם לא נדבקו

בצל הלחימה בנגיף: מנהל ביה"ח שיבא נדבק בקורונה
פרופ' יצחק קרייס צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בעוד קברניטי הבריאות במדינה מטכסים עצה כיצד להתמודד מול גל התחלואה הגואה בנגיף קורונה, דווח הבוקר (ראשון) כי מנהל המרכז הרפואי שיבא, פרופ' יצחק קרייס, נמצא חיובי לנגיף הקורונה, כך על פי דוברות המרכז הרפואי.

עוד נאמר בהודעת המרכז הרפואי כי המנהל ימשיך את עבודתו מביתו. עוד דווח כי למרות שהוא נדבק, סביבתו הקרובה של הפרופסור נבדקה ולעת עתה תוצאות הבדיקות מראות שהם לא נדבקו.

בתוך כך, מנתוני הקורונה כפי שהוצגו בלוח הבקרה של משרד הבריאות אתמול לפנות ערב, נראית מגמת עליה ברורה במספר החולים הקשה שהגיע אתמול ל-34, לאחר שבשבוע שעבר נע בין 22 ל-26. מדובר במידע שאמור לעורר דאגה, משום שמספר החולים הקשים יקבע את אופי המדיניות הממשלתית בכל הקשור להיקף ועוצמת הצעדים שיש לנקוט כדי לבלום את הגל הרביעי של התפרצות הקורונה בארץ.

על פי הנתונים, במהלך סוף השבוע אובחנו בישראל 186 נשאי קורונה חדשים, ואתמול עד לעדכון של השעה 18:07 אובחנו 213 נוספים. לקראת סוף השבוע שעבר אובחנו בכל יממה יותר מ-300 חולים, למעט בשבת שבה מספר הנבדקים נמוך יותר באופן משמעותי.

קורונה פרופ' יצחק קרייס בית חולים שיבא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד