י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
מסוכן למגורים

בניין מגורים במיאמי פונה: "הרצפה לא ישרה"

במיאמי לא לוקחים סיכונים וכבר והרשויות עורכות בדיקות במבני מגורים שייתכן ויש בהם סכנה. בניין בן שלוש קומות פונה מחשש למסוכנות. "הרצפה לא ישרה"

בניין מגורים במיאמי פונה: "הרצפה לא ישרה"
זירת האסון צילום: Miami Beach Police

בניין מגורים בן שלוש קומות במיאמי ביץ' פונה מדייריו בגלל חשש בטיחות. התושבים בבניין מגורים בן שלוש קומות בשדרת לנוקס פונו לאחר שהמבנה נחשב ל'בלתי ניתן למגורים'. וזאת ספורים לאחר פינוי מגדלי דירות נוסף בצפון מיאמי ביץ' עקב חששות בטיחותיים.

אדוארדו קטלה, סיפר לתקשורת המקומית, כי הוא מתגורר בבניין מאז חודש פברואר, ואמר כי דיווח לבעלים פעמים רבות כי הריצוף שלו לא היה ישר. "מהחלון שלי לדלת שלי אתה יכול לגלגל מטבע, הרצפה כל כך לא ישרה עד שהוא מתגלגל בדירה שלי". לדבריו, "אמרתי לבעל הבית שלי מספר פעמים ולא קיבלתי תגובה".

ביום שבת הגיעו כוחות כיבוי של מיאמי ביץ' בסביבות השעה 19:00 לאחר שפקח בניין סימן תקלת מערכת ריצוף בדירה וציין 'נזקים מוגזמים בקיר חיצוני', מכבי האש דרשו מיד מכולם לצאת מהבניין תוך חמש דקות. כך דיווחה רשת CBS מיאמי.

אלה שנעקרו מבתיהם אמרו שהם שמחים כי מכבי האש פינו אותם. עם זאת, הם מרגישים שהם הושארו ברחובות על ידי הבעלים שעל פי אחד הדיירים, הוא מתגורר באיטליה.

זה לא הבניין הראשון שפונה מחשש לקריסה, תושבי בניין רב קומות באזור מיאמי עזבו את בתיהם ביום שישי האחרון, לאחר שנאלצו לפנות את הבניין שנמצא לא בטוח למגורים, אחרי בדיקה שנערכה בעקבות קריסתו הקטלנית של בניין במרחק כמה קילומטרים משם.

בביקורת שנערכה בעקבות קריסת מגדלי צ'אמפליין דרום בסורפסייד, נמצא כי מגדל קרסטוויו בן 10 קומות עם 156 יחידות דיור בצפון מיאמי ביץ', במרחק של כ-8 ק"מ משם, נמצא מסוכן למגורים. שוטרים ואנשי רשויות אכיפת החוק סגרו את האזור ועברו מדלת לדלת בבניין הדירות והורו לדיירים לעזוב את המבנה בן 49 השנים - נבנה בשנת 1972.

זהו הבניין הראשון שפונה מאז פקידי העירייה בדרום פלורידה, ובכל רחבי המדינה, החלו לבחון את רבי הקומות הישנים בעקבות התמוטטות הבניין בסורפסייד כדי לוודא שלא קיימות בעיות מבניות מהותיות.

משטרת חוף צפון מיאמי סייעה בפינוי. חבר מועצת העיר מייקל ג'וזף אמר כי המועצה פתחה זמנית שני מתנ"סים שיציעו דיור לתושבי קרסטוויו. הצלב האדום האמריקני מעורב גם הוא במציאת מקום לדיור זמני לתושבים עקורים.

בתוך כך מספר ההרוגים הרשמי עומד על 24, כאשר 121 עדיין נעדרים.

אסון מיאמי פלורידה קריסת מבנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד