כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
אסון מיאמי

אותרו 4 קורבנות נוספים: 32 הרוגים עד עתה

בכיר במערך הכבאות של מיאמי-דייד עדכן כי נמצאו עוד ארבעה קורבנות נוספים באסון הקריסה במיאמי, מה שמעלה את מספר ההרוגים באסון ל-32

אותרו 4 קורבנות נוספים: 32 הרוגים עד עתה
זירת אסון מיאמי צילום: Miami-Dade Fire Rescue

ארבעה קורבנות נוספים התגלו בהריסות הבניין שהתמוטט במיאמי, מה שמעלה את מספר ההרוגים ל-32, כך אמר גורם בכיבוי האש, וזאת על רקע המאמץ להתגבר על מזג אוויר קשה, כאשר סערה טרופית 'אלזה' נמצאת בדרכה לפלורידה.

בכיר במערך הכבאות של מיאמי-דייד, ראייד ג'דאללה, הודיע ​​על מספר ההרוגים החדש לבני המשפחה במהלך תדרוך הבוקר(שלישי), תדרוך שהיה סגור לתקשורת, לדבריו, המחלצים איתרו גם שרידים אנושיים נוספים. ג'דאללה אמר כי היה עיכוב של שעתיים בפעילות החילוץ בתחילת היוםי כתוצאה מברקים. עשרות מחלצים נאבקו ברוחות עזות מהסערה הטרופית 'אלזה' המתקרבת במהירות, וממשיכים לחפש בין שרידי בניין הדירות שקרס בפלורידה.

מאחוריהם נראים עצי דקל מתנדנדים במהירות כסימן למזג אוויר קיצוני איתו הם כבר מתמודדים, גשם כבד יורד מדי פעם, והמצב מעכב את מאמציהם למצוא גופות של דיירים מתחת להריסות. אתמול הם נאלצו לעצור את העבודה בגלל סופות רעמים. "הצוותים מתוסכלים מהוראות הבטיחות", אמרה ראש עיריית מחוז מיאמי-דייד, דניאלה לוין קאווה, "אבל אין ברירה וחייבים להפסיק כשיש סכנה".

הגשמים העזים הביאו לכך שרוב הבורות בהריסות הכבדות התמלאו במהירות במים, כך אמרו גורמים רשמיים - אך ראש העיר עמד על כך שזו עדיין "חילוץ והצלה" ולא "רק פינוי כדי למצוא גופות".

ראש העיר אמרה כי "יש תקווה שיש חללים בין ההריסות, אז אפשר להמשיך במבצע החיפוש וההצלה", אמרה על האפשרות למצוא ניצולים, למרות שאיש לא חולץ בחיים מאז השעות הראשונות לאחר הקריסה.

אסון מיאמי פלורידה כבאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד