י"ז אייר התשפ"ד
25.05.2024
טרגדיה נוראה

סטודנט יהודי בן 20 נהרג מפגיעת כדור תועה ברכבת

מקס לואיס, סטודנט יהודי מאוניברסיטת שיקגו נהרג לאחר שנפגע מכדור תועה בזמן שישב ברכבת | "הוא היה אמיץ להפליא עד הסוף" סיפר חברו של לואיס | "איבדנו בן אדם מדהים שעיצב את חיי כולם, זה פשוט כל כך עצוב"

סטודנט יהודי בן 20 נהרג מפגיעת כדור תועה ברכבת
מקס לואיס צילום: באדיבות המשפחה

מקס לואיס, צעיר בן 20, נסע ברכבת ברחוב ה-51 תחנת הקו הירוק ביום חמישי האחרון, כדור תועה פגע בו, והוא נפטר מפצעיו לאחר אשפוז בבית חולים.

הוא הועבר למרכז הרפואי של אוניברסיטת שיקגו במצב קשה לאחר הירי, אך למרבה הצער לואיס נפטר ביום ראשון האחרון.

אמו של לואיס, ד"ר רבקה ריבקין, אמרה שהכדור שיתק את לואיס מהצוואר ומטה. וגם אם היה שורד, הוא לא היה מצליח ללכת או לאכול שוב, וככל הנראה היה זקוק למכונת הנשמה למשך שארית חייו. עם זאת, אמרה אמו, כי לואיס היה ערני בבית החולים. הוא השתמש בעיניים שלו כדי לתקשר עם משפחתו ורופאיו, ורצה לדעת מה קרה לו.

"הוא היה אמיץ להפליא עד הסוף" אמר זאק קוגן, חברו של לואיס לתקשורת המקומית, "באמת איבדנו בן אדם מדהים שעיצב את חיי כולם, זה פשוט כל כך עצוב". חברו סיפר על מקס טוב הלב, "הוא היה פשוט עוזר לי תמיד, היינו מכינים את שיעורי הבית שלנו ארבעה וחמישה ימים בשבוע, היינו יוצאים לטיולים יחד", הוסיף חברו.

לואיס למד תואר שני בכלכלה ומדעי המחשב באוניברסיטת שיקגו. למעשה, הוא חזר מהלמודים כאשר נורה בטעות.

לואיס היה גם נשיא ארגון חברתי באוניברסיטה שלו. האוניברסיטה פרסמה הצהרה בה נאמר את הדברים הבאים: "קהילת אוניברסיטת שיקגו הרוסה מאובדן מקס סולומון לואיס, סטודנט לתואר ראשון שנפטר מפציעות ירי בעת שישב ברכבת ביום חמישי, 1 ביולי, אהדתנו העמוקה ביותר הולכת אל משפחתו של מקס, חבריו וכל מי שהכיר אותו. הוא היה סטודנט מוכשר ואדם אהוב ונתגעגע אליו מאוד".

מהמשטרה נמסר כי לואיס נהרג מכדור תועה, והוא לא היה היעד של היורים, המשטרה ממשיכה בחקירה.

סטודנט יהודי כדור תועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד