י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מאייש את הכוורת

מינוי נוסף: הקצין שיהיה המזכיר הצבאי של רה"מ

ראש הממשלה ממשיך בסבב חלוקת התפקידים בכוורת היועצים בלשכתו | הבוקר הודיע צה"ל כי בנט החליט אתמול באופן רשמי על מינויו של תת-אלוף אבי גיל למזכיר הצבאי

מינוי נוסף: הקצין שיהיה המזכיר הצבאי של רה"מ
נפתלי בנט הלילה במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך בשורת המינויים בלשכתו ומאייש תפקידים נוספים בכוורת היועצים. הבוקר (ראשון) הודיע צה"ל כי בנט החליט אתמול באופן רשמי על מינויו של תת-אלוף אבי גיל למזכיר הצבאי לראש הממשלה. בנט החליט על המינוי לאחר התייעצות עם שר הביטחון, בני גנץ, ובהמלצת ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי.

דובר צה"ל מסר כי בתיאום בין ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל הוחלט על העלאת דרגת המזכיר הצבאי לראש הממשלה לדרגת אלוף, כפי שהיה נהוג בעבר.

תת-אלוף אבי גיל\\דו"צ

אתמול הודיע נפתלי בנט על מינויו של ד"ר איל חולתא לתפקיד היועץ לביטחון לאומי וראש המטה לביטחון לאומי (מל"ל). חולתא כיהן בשורה של תפקידים ניהוליים בכירים במוסד, בהם ראש האגף לתכנון אסטרטגי ומדיניות וראש אגף הטכנולוגיה.

במסגרת תפקידיו אלו היה אמון על קידום קשרים מדיניים אסטרטגיים אשר חיוניים למדינת ישראל וביטחונה, וכן על פיתוח מענים טכנולוגיים לצרכי הארגון, בחזית רחבה של תחומים.

חולתא בן ה-45, נשוי ואב לשלושה, תושב כפר סבא, בעל דוקטורט בפיזיקה מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הארוורד, בוגר תכנית 'תלפיות' של צה"ל להכשרת מנהיגות טכנולוגית באוניברסיטה העברית.

נפתלי בנט מינוי אביב כוכבי בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד