י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הצטברות נדירה של יתומים"

ממעטין בשמחה: ר' דן סגל בזעזוע מהאסונות המחרידים

בעקבות המציאות המיוחדת בהצטברות נדירה של 49 יתומים הנישאים בשלש השבועות בין י' אב לל' אב, התקבלה ברכה נדירה ומיוחדת מהמשגיח הגה"צ רבי דן סגל שליט"א והמשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א המסעירה את היהדות החרדית בארץ ובעולם

ממעטין בשמחה: ר' דן סגל בזעזוע מהאסונות המחרידים
ר' דן סגל והרב בידרמן צילום: באדיבות המצלם

איגור, ממצוייני אחת הישיבות המובחרות, בעל מוח אנליטי שהתקרב בעצמו למקורות עד שעלה ונתעלה, שעומד להנשא בימי בין הזמנים לנערה שאף היא עזבה את הכל בכדי להתקרב ולהתעלות, הם מקרה אחד מתוך 49 יתומים ויתומות, שזהו מספר שיא של חתנים וכלות המתעתדים להקים את ביתם בחודש אב, ואין בידם מאומה זולת עזרת הציבור כפי שתתקבל.

בעקבות המציאות המיוחדת בהצטברות נדירה של 49 יתומים הנישאים בשלש השבועות בין י' אב לל' אב, התקבלה ברכה נדירה ומיוחדת מהמשגיח הגה"צ רבי דן סגל שליט"א והמשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א המסעירה את היהדות החרדית בארץ ובעולם, כאשר לרגל מגבית "קופת העיר" עבור 49 יתומים הנישאים בחודש זה חודש אב, בירכו ואמרו: "כל התורמים לקופת העיר' סך 490 ש"ח עבור 49 היתומים שמתחתנים בחודש אב, יזכו בס"ד בזכות הצדקה לרוות נחת מכל צאצאיהם בהצלחה מופלגת בזמן הבעל"ט".

לחצו כאן כדי לסייע למשפחות במצוקה ותזכו בברכה המיוחדת>>>

ב'קופת העיר' מביעים תקווה ותפילה דחופים להצלחת המגבית על ידי השתתפות עמך בית ישראל בהצלתם הדחופה, כאשר מדובר בכמות בלתי שגרתית של יתומים הנישאים בפרק זמן קצר של ימי בין הזמנים, כשחובה על כל אחד ואחד להחלץ חושים לעזרתם.

ב"קופת העיר" מדגישים את החשיבות הגדולה להתאמץ במגבית כללית זו אשר הסכומים הנתרמים אליה, מתחלקים בשווה בין כל היתומים והיתומות. ומאידך, מצבם הקשה של כל אחד ואחד מהם קשה מאוד, וכל אחד מהם סבל רבות בימי חייו, כך שחובה לסייע בעדו להצליח להקים בית נאמן ע"י סיוע בסיסי לכל הפחות.

לחצו כאן כדי לסייע למשפחות במצוקה ותזכו בברכה המיוחדת>>>

הרב דן סגל יתומים קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!