י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לא נהיה ש"ס"

ממשלת השנאה - קווים לדמותה: החרדים סחטנים, הערבים צודקים

חברי הכנסת של רע"מ לא מפסיקים לדרוש ולקבל, ומבהירים "אנחנו לא ש"ס", אנחנו לא סחטנים אנחנו דואגים לציבור שלנו, לצד ההבטחה כי "זה לא המשבר האחרון" | ובינתיים, עשרות מיליארדים זורמים לאינטרסים המוסלמים בישראל לצד העלמות העין מהשתלטות על שטחי ענק בכל רחבי המדינה | "והאמת תהא נעדרת"

ממשלת השנאה - קווים לדמותה: החרדים סחטנים, הערבים צודקים
מוסלמים עם מסכות במסגד צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

אתמול בבוקר נפתח בסערה שבוע נוסף של ממשלה צרה ומקרטעת, כאשר הפעם הרעשים מכיוון מפלגת רע"מ, בערב כבר יצאה הבשורה כי ההדורים יושבו, ולשורת ההטבות וההבטחות נוספו סעיפים רבים לציבור מצביעי מפלגת רע"מ.

הבוקר (שני) בריאיון לרדיו א-נאס שדבריו צוטטו בחדשות 12 התייחס חבר הכנסת ווליד טאהא לסאגה, ואמר: "זה לא יהיה המשבר הקואליציוני האחרון, אותו משבר השיג את שלו בכל הקשור בטיפול באלימות ובפשיעה ובכפרים הבלתי מוכרים - מחכים למשבר ולהישג הבא".

ב'חדשות 12' צוטט במקביל חבר הכנסת מאזן גנאים "אנחנו רוצים שבנט יצליח" עוד הוסיף: "זה לא סחיטה מה שאנחנו עושים, זה ציבור שקרוב ל-18% שהוזנח. מה שאנחנו עושים פה זה תיקון. לא הסתרנו כלום כשנכנסנו לממשלה, אמרנו ברור - אנחנו באים לשרת את החברה הערבית".

"לא נהיה ש"ס" המשיך גנאים להשמיץ: "אנחנו חברה שמייצגת את החברה הערבית. אנחנו רוצים להיות שחקן לגיטימי. תמכנו בממשלה ואנחנו מקווים שיבינו אותנו".

"אנחנו רע"ם שילמנו מחיר כבד. בתוך הערבים ובתוך הימין שתוקף אותנו שמכרו את הנגב לרע"ם וקיבלתם 50 מיליארד. מה שקורה שתוקפים אותנו בשמאל ובימין. תבינו את המצוקה של רע"ם בתוך החברה הערבית, תחפשו את הכאב שלנו" ניסה גנאים להצדיק את המיליארדים הרבים שהוקצו להם.

"יש שם אנשים חכמים, הם יחליטו מה שיחליטו. ידינו מושטות. מי אנחנו שנגיד למשותפת מה לעשות. יש להם את הבוחרים שלהם" סיכם גנאים במענה לשאלה מה דעתו על הרשימה המשותפת.

ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) תקף את האבסורד בוועדת הכספים: "מה שעושה רע"מ לממשלה זו סחיטה באיומים, הם מנהלים את המדינה. היה מי שאמר אם אין נאמנות אין אזרחות, רע"מ איימו רע"ם קיבלו. אם היה מדובר בחרדים היו אומרים זה סחיטה, כשמדובר בציבור הערבי זה הומניטרי, זה הכרה בצרכים. המדינה לא מכרה את הנגב, הממשלה נתנה את הנגב, הממשלה הזו נותנת להם כל חלקה טובה. כל חברי הממשלה יושבים ושותקים נוח להם בכיסאות ומוכנים לבלוע הכל. אתם מוכרים הכל. כשתתעוררו אל תחפשו לא את הנאמנות ולא את האזרחות".

מפלגת רע"מ סחטנות מפלגת שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד