י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ינון מגל עקץ

הפרשן הערבי הבכיר מצטרף לחברת החדשות

היום מדווח כי איש התקשורת הערבי הבכיר מוחמד מג'אדלה הופך באופן רשמי לפרשן 'חדשות 12' לאחר מספר חודשים בהם התארח בפאנלים השונים דרך קבע

הפרשן הערבי הבכיר מצטרף לחברת החדשות
מוחמד מג'אדלה צילום: צילום מסך

בחודשים האחרונים נראה יותר ויותר על המסך בחברת החדשות הפרשן הערבי מוחמד מג'אדלה. מג'אדלה, המשמש כמנהל חטיבת החדשות וכמגיש בכיר ברדיו א-נאס המשדר מנצרת, החל להופיע בתקשורת הישראלית ביתר שאת כשהאופציה להרכבת ממשלה יחד עם רשימה ערבית החלה לעמוד על הפרק. היום מדווח על מקום עבודה חדש לפרשן.

לפי הדיווח של עיתונאי הבידור של 'ישראל היום' ערן סוויסה, "אחרי כמעט חצי שנה על המסך, מוחמד מג'דלה מצטרף באופן רשמי לחברה ומעתה ייקרא פרשן 'חדשות 12'".

הפרשן מוחמד מג'אדלה מופיע לאחרונה דרך קבע באופלן 'חדשות 12' ומרבה לדווח מהנעשה בתוככי המפלגה האסלאמית רע"מ. מג'אדלה גם מתארח רבות בפאנלים השונים של הערוץ ולא פעם פוצח בוויכוח מול אנשי ימין ואחרים ומייצג את הנרטיב של החברה הערבית בישראל.

אנשי תקשורת ברכו את מג'אדלה בטוויטר: "מברוק ענק מוחמד מג'אדלה, רכש נהדר עבור חדשות 12", כתב העיתונאי ברק רביד. מי שפחות אהב את הרכש החדש של 'חדשות 12', הוא איש התקשורת ינון מגל שכתב: "צודקים. כי תכלס חייבים מישהו שידווח כל ערב מה וכמה רע"מ והמשותפת מקבלות".

ערוץ 12 חברת החדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד